مطالب جالب سری سوم - اینفو
طالع بینی

مطالب جالب سری سوم

کمال گرایی بزرگترین دشمن درونی شما است
با خویشتن مهربان تر و شکیباتر باشید.

صدای خشن منتقد درونی را بشنوید ولی آن را جدی نگیرید و رهایش کنید،

وگرنه بارگرانی خواهد شد بر دوش شما و وزنه سنگینی بر پای شما...

درخلال تناسخات بسیاری که تجربه میکنیم، ارواح متعددی را با الگوهای ارتباطی متفاوت ملاقات میکنیم.

برخی هستند تا چیزهائی برای ما بیاموزند، دیگران هستند تا از ما نکاتی یاد بگیرند، برخی در جرگۀ دوستان هستند، و دیگران عشق زندگی فعلی ما میشوند.

ودرخلال دوره های تناسخ، این امکان وجود دارد که با هریک از ارواحی که قبلاٌ در زندگی های متعدد ارتباط نزدیک داشته ائیم را دوباره ملاقات کنیم. درواقع، بسته به شدت ارتباط کارمیک فی مابین، ممکن است این ملاقات ها درهریک از تناسخات بعدی هم تکرار شود.

ما این ارواح را دوباره و دوباره ملاقات میکنیم، تا یک ارتباط ویژه را درمیان بگذاریم و یک ماموریت خاص را تکمیل نمائیم، یا بخاطر بدهی های کارمیک و نیاز به پرداخت به این ارواح داریم. و ملاقات دوبارۀ روحی که در زندگی های پیشین معشوقۀ شخص بوده ازین قاعده مستثنی نیست.

بنابراین چگونه میتوانید تشخیص دهید که شخصی که هم اکنون دوستش دارید، درواقع، یک عشق از زندگی های پیشین است؟

 

 

 

 

رویا دیدن هنر انبیا

رویا دیدن هنر انبیاست. از زمانهای بسیار قدیم رویا دیدن یک وسیله ارتباطی بین خداوند و انسان بوده است. ...

نقطه نظر مشترک بین ادیان و مکاتب باطنی اینست که رویابینی یک روزنه به روح انسان است. حال این روزنه می تواند مورد استفاده برای تعالی زندگی و کانالی برای دریافت مطالب ملکوتی باشد، یا می تواند روزنه ای برای برون ریزی مشکلات درونی یا حتی ورود نیروهای منفی و شر باشد...

رویابینی بر خلاف چیزی که اکثر انسانها درباره آن گمان دارند بخش مهمی از زندگی ماست. حتی تصاویر مغشوش و درهم شبانه کاربردی حیاتی برای برقراری تعادل درونی انسانها دارد. خیلی از فشارهای روزانه طی رویاها به شکلی که کمترین تاثیر مخرب را داشته باشد تخلیه می شود و لذا از انباشتگی آنها جلوگیری شده و تعادل روانی شخص حفظ می شود....

نکته اینست که رویاها دری به سوی ناشناخته اند و می توانند قابلیت بسیار بالاتری از سوپاپ روانی انسان را داشته باشند.


📘کتاب بسم ا... الرحمن الرحیم کلید جهانها، نوشته امیررضا الماسیان

 

 

 

دون خوان توضیح داد که وضع نامساعد آدم این است که او مایه های نهانی خود را حدس می زند، ولی شهامت استفاده از آن را ندارد. به همین دلیل ساحران می گویند که گرفتاری انسانها نقطۀ تقابل میان حماقت و جهالت است.

دون خوان گفت که انسان امروز بیش از هر زمانی نیازمند آموختن اندیشه های جدیدی است که منحصرا با دنیای درونی او سر و کار داشته باشد. محتاج اندیشۀ ساحران است، نه اندیشه های اجتماعی و اندیشه هایی که مایملک انسان در مواجهه با ناشناخته و مرگ شخصی او نیستند.

انسان، اکنون بیش از هر چیزی نیازمند آموزش اسرار پیوندگاه است.

📒کتاب قدرت سکوت 

 

 

 

وقتی به طور جسمی ساکن می مانید متوجه گفتگوی مدام درون ذهنتان می شوید.

برای اینکه به نقطه صفر بروید نمی توانید سر خودتان داد بزنید و بگویید «ساکت»!

بودایی ها می گویند چرخ توهم مدام می چرخد و هر کاری که برای متوقف کردنش بکنید فقط باعث چرخش سریع تر آن می شود.

پس توقف کنید و آنقدر چرخش افکار در ذهنتان را تماشا کنید تا انرژی اش ته بکشد و خودش از حرکت بایستد.

رابرت الکس جانسون

 

 

 

- چگونه ممکن است که در کلمه خدا چنین قدرتی عظیم وجود داشته باشد؟

این به دلیل ارتعاشی است که در هنگام بیان و تلفظ این واژه از آن ساطع می شود. این ارتعاشات از نوع اعظم و اعلی و والاست و تاثیرش بیش از تمام ارتعاشات دیگر موجود در عالم هستی است. این ارتعاشات همان عالم هستی هستند. آن ها از طریق ارتعاشات کیهانی شکل می گیرند و بالاترین میدان تشعشع ممکن را برقرار می کنند. میدانی که همه چیز را در بر می گیرند. بر همه نفوذ دارد و بر هر توده و حجمی حکومت دارد. این ارتعاشات بر هر انرژی حکومت دارند و وسیله نقلیه نور و زندگی را تشکیل می دهند.
هوش و خردی که آن ها را هدایت می کند، همان ذاتی است که ما آن را خدا می نامیم. این خرد بر هر چیز نفوذ دارد؛ و این عمل را به وسیله پرتو افکنی و تشعشعاتش که حامل نور و زندگی است به انجام می رساند.
هنگامی که انسان این ارتعاشات را با تاثیراتش می پذیرد و آن ها را در خود جای می دهد، کالبدش بی درنگ به این ارتعاشات نورانی و درخشنده پاسخ می دهد و از آن نور روشن می گردد و به ارتعاش خدا مبدل می شود. ( معمولأ نامرئی می شود البته در برابر دیدگان کسانی که در یک میدان ارتعاشی پائین تر مشغول زندگی هستند. این دلیل اصلی قدرتمند بودن کلمه خدا در عالم است. روح آدمی به این ارتعاشات روحانی " ذکر " که او را به وجد می آورد و در عروجش کمک می کند پاسخ می گوید.( آیا احساس نمی کنید که دیگر وقت آن رسیده که به خانه اصلی تان بروید، آن را منظم و مرتّب کنید و سعی کنید کشف کنید کلمه خدا چه کارهای بزرگ می تواند برای شما به انجام رساند؟

📘کتاب معبد سکوت

 

 

 

کرامات -قدرت «تاثیر فکر بر ماده»


در مکتوبات ملل شرق از بعضی استعدادها و قابلیت هایی چون مصونیت در مقابل آتش، قدرت جا به جا کردن اجسام با استفاده از قدرت ذهنی، تاثیرگذاری بر شرایط جوًی، شفا بخشیدن و غیره، به نام کرامات یاد شده و داشتن آن را نشانه ای از مقام معنوی یا علًو مراتب و درجات روحانی دانسته اند.
در کتاب مقدس بخصوص در عهد جدید نیز به چنین پدیده هایی بسیار اشاره شده است. یکی از نمونه های آن در ماجرای «پولس» و «سیلاس»، که در شهر «یناپولیس» زندانی بودند، ناگهان زلزله ای رخ داد.... و پایه های زندان لرزید، درهای زندان به روی پاشنه چرخید و باز شد و زنجیرها از دست و پای زندانیان فرو ریخت. (اعمال 16: 40- 19)

🔹«سایکوکینه سیس» PR

به طور کلی پدیده ها و وقایعی که از تاثیر فکر بر ماده ناشی می شوند، «سایکوکینه سیس» یا به اختصار «PR» نامیده می شوند.
پدیده هایی مانند تغییر حرارات اتاق یا میدان مغناطیسی، عکاسی از طریق تفکر ( تمرکز ذهنی بر صفحه حساس عکاسی و شکل دادن تصویری ذهنی بر این صفحه) و کاهش و افزایش نور یا صدا از راه دور از طریق انرژی فکری، از انواع PR هستند.
همچنین به نظر می رسد طلسم ها، نفرین ها و آداب و مراسم جادویی که برای تاثیرگذاری بر شرایط جوًی به کار می رفته است، گروهی دیگر از مصادیق کاربردی PR هستند. شور چشمی (نظرزدن) نیز در این گروه طبقه بندی شده است.


📚کتاب پدیده های انرژی زایی

 

 

 

 

سالک مبارز تحت هیچ شرایطی نمی تواند درمانده، حیران یا وحشت زده باشد، زیرا می داند تنها فرصت در کامل بودن است و هر چیز دیگری اقتدارش را تضعیف می کند، در حالی که حد کمال جان دوباره ای به او می بخشد.
...حد کمال یعنی هر کاری را به بهترین نحو انجام دادن.

📕کتاب افسانه های قدرت

 

 

 

 

 

تیم تولید محتوا
برچسب ها : هیچ
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 1.87/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 1.9   از  5 (15 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

چهارمین حرف کلمه vtpebg چیست?