مطالب جالب سری پنجم - اینفو
طالع بینی

مطالب جالب سری پنجم

وقتی بصیر شوی ،یعنی هنگامی که بینش تو از دانش تو بیشتر شود ،یعنی زمانی که بتوانی بدون قضاوت به دنیای درون و بیرون خودت بنگری ،آنگاه استعداد جالبی به نان "نشانه شناسی " در تو شکوفا می شود و تو شاهد همزمانی های مکرر و پی در پی نشانه ها می شوی .
آنگاه است که میفهمی چقدر اتفاق همزمان در حال رخ دادن اند .تا تو را در مسیری که صلاح توست هدایت کنند.
و اگر تو بتوانی با ذهن آگاهی این همزمانی ها را ببینی ،قادر خواهی بود کل مسیر و خالق آن را با چشم دل به یکباره درک کنی .

معمولا آنچه ما را ... (در مواجه با خرده ستمگر) از پا در می آورد، فرسایش عادی خود بزرگ بینی ماست. اگر كسی ذره ای غرور داشته باشد، وقتی با او طوری رفتار كنند كه احساس كند آدم بی ارزشی است، خرد می شود.

حفظ روحیه وقتی كه شخص تو را زیر پا لگد مال می كند، خویشتن داری نامیده می شود.

گردآوری اطلاعات در مورد خرده ستمگر در حالی كه تو را خرد می كنند انضباط نامیده می شود.

شكیبایی یعنی شخص به سادگی و با شادی و بی هیچ شتاب و اضطراب انتظار بكشد و آنچه را كه باید رخ دهد، به تاخیر اندازد.

وقت شناسی كیفیتی است كه رهایی آن چه را كه تاكنون به تاخیر افتاده است معین می كند. خویشتن داری، انضباط و شكیبایی مثل سدی است كه در پس آن هر چیزی انباشته می شود. وقت شناسی دریچه سد است.

شكیبایی یعنی جرئت به تاخیر انداختن چیزی كه سالك مبارز كاملا می داند باید انجام شود، نه اینكه سالك مبارز بر علیه كسی توطئه چینی كند و یا برای تسویه حساب های گذشته برنامه ریزی كند. شكیبایی چیزی مستقل است. تا زمانی كه سالك مبارز خویشتن داری، انضباط و وقت شناسی دارد، شكیبایی این اطمینان را می دهد كه چه كسی شایستگی چه چیزی را دارد.

⚡️دون خوان

 

 

دعا همان بالا بردن ارتعاش است یعنی خواستن چیزی با تمام قدرت و اگر ارتعاش ات قوی تر از ارتعاش کالبد مادیت باشد و به ارتعاش کالبد اثیریت برسد ٬اجابت می شود وگرنه ماتریکس خنثی می کند.
حضرت مسیح گفت هرگاه دوتن (تن مادی وتن اثیری) باهم چیزی را بخواهند و دعا کنند ٬ اجابت می شود.
تن مادی دعا می کند٬ تن اثیری امین بگوید ٬ می شود.

 

 

همه چیز ارتعاش است.

انرژی کیهانی یا پرانا، در کل کائنات، جاری و ساری است، اما با توجه به ارتعاش هر بعد، حالت منحصر به فردی به خود می گیرد. پرانا به آکاش، آکاش به اتر، اتر به تاتواها، تاتواها به چهار عنصر تبدیل می شود.

 

 بسیاری بر این عقیده هستند که نیکلا تسلا بدون هیچ تردیدی نابغه ترین انسان تمام ادوار تاریخ است. اینرا بزرگترین دانشمند جهان نیز تایید نموده است. گفته شده از انیشتن سوال کردند، چه احساسی داره که آدم بزرگترین نابغه دنیا باشه؟ انیشتین، در جواب گفت : نمی دانم، بهتر است این را از تسلا بپرسید.
تسلا بیش از 100 سال پیش تلفن های هوشمند امروزی را بطور دقیق با ذکر خصوصیات پیش بینی کرده بود و در صد سال پیش دکلی برای انتقال برق بصورت وایرلس ساخت. از تسلا نقل شده که گفته راز کیهان را می توان در انرژی، فرکانس و لرزش شناخت.

 

 

 

اقتدار شخصی تعیین میکند که چه کسی میتواند از الهام بهره گیرد و چه کسی نمیتواند.

تجربیات من از همنوعانم به من ثابت کرده است که تنها عده بسیار کمی حاضر به شنیدن میشوند، و در میان آنها نیز کم هستند کسانی که این صدا را میشنوند و تازه بسیار کمتر هستند کسانی که حاضر میشوند تا به آنچه شنیدهاند عمل کنند و از آن میان کسانی که حاضر به عمل میشوند، باز هم تعداد کمتری هستند که اقتدار شخصی دارند و میتوانند از اعمال خود بهره گیرند.

🌵دون خوان
📘کتاب افسانه های قدرت، ص 247

 

 

ما درباره جهانمان با خود حرف می زنیم. ما با گفت و شنود درونی خود جهانمان را دوام می بخشیم.
هر گاه از حرف زدن با خود باز ایستیم جهان همواره چنان است که باید باشد. ما آن را با زندگی روشن می سازیم، ما با گفت و شنود درون به پایش می داریم.
به این هم بسنده نمی کنیم، بلکه در همان حال که با خود حرف می زنیم راهمان را نیز بر می گزینیم. پس این گزینش را پی در پی از سر می گیریم تا روزی که بمیریم، و تکرار این گزینش نتیجه تکرار پی در پی و تا روز مرگ همان گفت و شنود درونی است.

📒 کتاب حقیقتی دیگر

 

 

به تو گفته ام که ناوال معبر روح است، زیرا عمر بی عیب و نقصی را سپری می کند تا پیوند با «قصد» را مشخص کند و چون انرژی بیشتری از آدم معمولی دارد، روح می تواند خود را به وسیلۀ او بیان کند.

بنابراین نخستین چیزی که کارآموز ساحری تجربه می کند جابجایی سطح آگاهی او است، جابجایی بسادگی در اثر حضور ناوال انجام می گیرد.

و آنچه می خواهم بدانی این است که درحقیقت هیچ روشی در مورد حرکت دادن پیوندگاه وجود ندارد. روح، کارآموز را لمس و پیوندگاه او حرکت می کند. به همین سادگی است.

📗 کتاب قدرت سکوت

 

 

 

واژه Medicine (دارو)

و واژه Meditation (مراقبه)
از یک ریشه اند.

دارو جسمت را التیام میبخشد
مراقبه وجودت را شفا میدهد.

این دارویی معنوی است.
اشو

 

 

نجات دادن نور از تاريكي زيباست، اما آسان نيست. در زمانيكه اسنس، كانشسنس، روح زنداني است، در تله است. بنابراين، لازم و واجب است كه ايگو را با شجاعتي برتر نابود كرد تا روح بيچاره آزاد شود و از تاريكي بيرون بيايد.

👤 سامائل آئون ويور
📚 مقدمه اي بر ...

 

در قرآن نيز بارها به عبارت بيرون آوردن نور از تاريكي يا خروج از ظلمات اشاره شده است.


• وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ .... و در حقيقت موسى را با آيات خود فرستاديم كه قوم خود را از تاريكيها به سوى روشنايى بيرون آور.. (سوره ابراهيم آيه 5)

• اللَّهُ وَلِيُّ الَّذينَ آمَنوا يُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ ... خداوند، ولی و دوست کسانی است که ایمان آوردهاند؛ آنها را از ظلمتها، به سوی نور بیرون میبرد. (سوره بقره آيه 257 )

• هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ عَلَىٰ عَبْدِهِ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لِّيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ.. او همان كسى است كه بر بنده خود آيات روشنى فرو مىفرستد، تا شما را از تاريكيها به سوى نور بيرون كشاند. (سوره حديد آيه 9)

• هُوَ الَّذِي يُصَلِّي عَلَيْكُمْ وَمَلَائِكَتُهُ لِيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ... اوست كسى كه با فرشتگان خود بر شما درود مى‏فرستد تا شما را از تاريكيها به سوى روشنايى برآورد.(سوره احزاب آيه 43)


لازم است بينديشيم به اينكه:
چرا در تاريكي و ظلمات هستيم؟ چطور مي توانيم خودمان را از اين تاريكي ها و ظلمات خارج كنيم؟ و چرا اينقدر در قرآن به اين موضوع تاكيد شده كه ضروري است كه از اين تاريكي ها به سوي نور و روشنايي برويم؟


از ظلمت خود، رهایی ام ده
با نور خود آشنایی ام ده (نظامي)

 

 

 

 

تیم تولید محتوا
برچسب ها : هیچ
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 1.46/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 1.5   از  5 (13 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

اولین حرف کلمه kywd چیست?