مساله ازدواج در چهار نوع جن عاشق: - اینفو
طالع بینی

مساله ازدواج در چهار نوع جن عاشق:

1:در یکسری از بیماران ماورایی مبتلا به جن عاشق، این مساله وجود دارد که هر گونه ارتباط با جنس مخالف و هر نوع رابطه جنسی کاملا قطع میگردد و تمام خواستگاری های بیمار نیز به سر انجام نمی رسند. این نوع از جن عاشق از انواع سر سخت آن است و هنگام درمان معنوی نیز مقاومت زیادی از خودش نشان می دهد. به این جن، جن عاشق روح و جسم گفته می شود.



2: نوع دومی از جن عاشق نیز وجود دارد که، فقط ارتباط با جنس مخالف "مجرد" را قطع می کند. یعنی به بیمار اجازه ارتباط به افراد مجرد و اصطلاحا دم بخت را نمی دهد تا مبادا این فرد مجرد، عاشق بیمار شده یا به خواستگاری او برود. اما جالب است بدانید که این نوع جن، راه را برای افراد متاهل، بزرگسال و افراد شهوت رانی که قصد ازدواج ندارند را باز میگذارد و حتی [بدون هیچ گونه تعصبی] اجازه برقراری تماس جنسی [غیر حلال و شرعی] توسط بیمار با این گونه افراد را می دهد. به این نوع از جن،جن عاشق روح گفته می شود که حساسیتی روی جسم بیمار ندارد ولی کاملا جلوی عشق و عاشقی و ازدواج را میگیرد.

3:در نوع سوم از جن عاشق، ازدواج و عشق و دلدادگی در زندگی بیمار صورت میگیرد، اما مساله ای که جن روی آن حساسیت نشان می دهد، برقراری تماس جنسی است. خواه از راه حلال و شرعی ، و یا خواه از راه نامشروع و حرام باشد. این نوع از جن، بعد از ازدواج دست به هر ترفندی میزند تا با ایجاد اختلافات زناشویی، زوجین را از لحاظ جنسی نسبت به همدیگر سرد کند. به این نوع جن،جن عاشق جسم گفته می شود.

4: اما بدترین نوع جن عاشق، جنی است که به جن عاشق زنا معروف است. :scream:این جن فقط به دنبال لذت جویی جنسی از بیمار است و اینکه او را در معرض گناهان جنسی متعدد قرار دهد. فرقی هم برای او نمی کند بیمار با افراد مجرد رابطه جنسی بر قرار کند یا افراد متاهل، یا اینکه طرف پیر باشد یا جوان. جلوی عاشقی و دلدادگی را هم نمیگیرد اما تا جایی که می تواند جلوی رابطه جنسی شرعی را میگیرد. البته این را دقت کنیم که جلوی ازدواج را نمیگیرد اما بعد از ازدواج نیز سعی میکند بیمار را به زنا و روابط نامشروع تشویق کند و نگذارد بیمار پایبند به همسر و رابطه شرعی باشد.

تیم تولید محتوا
برچسب ها : هیچ
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 2.67/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 2.7   از  5 (3 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

آخرین حرف کلمه ydlv چیست?