اینفو طالع بینی مصری متولدین خرداد ماه

طالع بینی مصری متولدین خرداد ماه


 شناخت شخصیت افراد متولد خرداد ماه با طالع بینی مصری

 

متولدين اين ماه، به خصوص متولدين دهه اول اين ماه، عموماً افرادي سخت كوش – با اراده – داراي پشتكار – در امور اقتصادي و خانوادگي كم و بيش موفق – اغلب دمدمي مزاج – بي‎ثبات در تصميم‎گيري مي‎باشند. از لحاظ فيزيكي افرادي سالم، داراي استخوان‎بندي محكم، چهره‎اي خوب، داراي چشماني روشن و پوستي نسبتاً تيره هستند .

متولدين اين دهه اغلب ميانه‎رو – در افكار و ايده‎هاي شخصي خود متعصب – خوش شانس – خوش برخورد – در زندگي زناشويي موفق – تا حدي منزوي – با عمري متوسط و عاقبت به خير، خواهند بود. ازدواج يا شراكت اين افراد با متولدين فروردين ماه توصيه مي‎شود .

اين افراد از لحاظ اقتصادي فعال، داراي مشاغل متحرك، سير و سفر از لحاظ زندگي و مسكن غير ثابت و اغلب مهاجر مي‎باشند. اينان افرادي تندخو – تندرو – سخت‎گير – علاقمند به طبيعت وزيبايي – احساساتي و متغير – و اغلب در رشته‎هاي مختلف هنري فعاليت دارند. اينان اغلب افرادي ولخرج – از نظر خانوادگي عاطفي و احساساتي بوده و بعضاً طالب تعدد زوج مي‎باشند .

متولدين دهه دوم اين ماه طالع سعد دارند و در سرنوشت آنها مال و ثروت ديده مي‎شود. صنعت دامداري  مواد غذايي موافق طبع آنها بوده و اينان اغلب طالب زندگي در طبيعت و روستاها هستند. اين افراد از لحاظ خانوادگي مسئوليت‎پذير بوده به اداب و رسوم پايبند مي‎باشند. اينان افرادي شهرت طلب و شهوت پرست بوده در اجراي نيات و خواسته‎هاي خود، كم و بيش موفق مي‎باشند .

اين افراد به علت شنت‎رايي و كهنه پرستي، گاه با شكست مواجه مي‎شوند. زيرا با هر پديده نويي مخالف مي‎باشند. با اين وجود اغلب اين افراد عاقبت به خير بوده و در زندگي با شانس و موقعيت‎ها خوبي مواجه مي‎شوند. اينان عموماً افرادي عاطفي و خانواده دوست و رفيق باز بوده به طبيعت، كوه و دشت، سبزيهاي خوراكي، و رنگ سبز علاقمند مي‎باشند. اين افراد بيشتر به شغل‎هاي پر دردسر روي مي‎آورند. آنان از لحاظ جسمي و روحي و همين طور موقعيت اجتماعي و اقتصادي، وضعي متوسط دارند. اگر چه بعضاً شانس و موقعيت‎هاي خوي به دست مي‎آورند. آنها در برخورد با افراد ميانه‎رو تا حدي جدي مي‎باشند و از مديريت نسبتاً خوبي در خانواده برخوردار هستند. عموماً مرگ و ميز فاميل، تأثير عميقي بر روحيه آنان مي‎گذارد .

متولدين دهه سوم اين ماه، افرادي خوشرو – حراف – داراي طبعي بلند – بزرگ منش – عصبي مزاج – تندخو – افراطي – علاقمند به كشاورزي و دامداري و صنعت وابسته به امور عمراني و ساختماني – معماري – مهندسي – جاده‎سازي و سدسازي – پيمانكار و شاغل در امور بازرگاني – ديپلمات و زرگر و صراف و آهنگر و ... اغلب در شغل خود متخصص و كارآمد مي‎باشند .

اين افراد عموماً در زندگي خانوادگي و زناشويي موفق، داراي همسر و فرزنداني خوب – از نظر مالي و اقتصادي اغلب داراي شرايطي متوسط – در رفع مشكلات توانا – در رسيدن به خواسته‎ها با تلاش فردي موفق – عموماً داراي مشاغل آزاد و سيار – بعضاً گرفتار يك بيماري مزمن و پايا – علاقمند به سفرهاي اقتصادي و سياحتي – باهوش – زرنگ و زيرك – مردمدار – در معاشرت با افراد، دمدمي مزاج – در عين حال افرادي صميمي و صادق و رك‎گو هستند .

زنان متولد اين ماه اغلب عصبي و تندخو – گاه منطقي و گاهي عاطفي و احساساتي – گاه اجتماعي و گاه نجوش و منزوي – زماني عاشق طبيعت و زيبايي و زماني ديگر بي‎توجه به آن – بعضاً در زندگي زناشويي و خانوادگي ناموفق – داراي افكار و آرزوهاي دست نيافتني – در عين حال اغلب در اداره زندگي خود موفق مي‎باشند .

بازگشت به صفحه قبل


Powered by Batflat.