اینفو طالع بینی خورشیدی متولدین مهر

طالع بینی خورشیدی متولدین مهر

طالع بینی خورشیدی متولدین مهر ماه


ویژگی‌ها و خصوصیات‌ كلی

جنبه‌ منفی شخصیت

توضیحات عمومی

بیماری‌های احتمالی

علاقمندی‌ها

بیزاری ها

مشکلات احتمالی

سیاره‌ حاكم‌ بر شما ناهید (زهره) است

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

نام‌ افراد مشهوری كه‌ در ماه‌ مهر متولد شده‌اند  

 

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی

با تدبیر، با سیاست‌، مؤدب‌، با نزاکت‌ و آداب‌‌دان،‌ احساساتی‌، خیال‌ پرداز، دل‌ربا، جذاب‌ و ملیح‌، بردبار، پر تحمل‌، آسان‌‌گیر، اجتماعی‌، خوش‌‌مشرب‌، خون‌‌گرم‌، معاشرتی‌، زودآشنا و پر‌شور، کمال‌‌طلب‌، آرمان‌‌گرا، صلح‌‌جو و آرام‌.
 

جنبه‌ منفی شخصیت

دو‌دل‌ و نامطمئن،‌ خوش‌‌باور و به‌ تأثیرپذیر، خودخواه‌ و لوس‌.
 

توضیحات عمومی

برج‌ میزان‌ تنها ماهی‌ در منطقه‌‌البروج‌ است‌ که‌ با علامتی‌ بی‌جان‌ مشخص‌ شده‌ است‌، چون‌ علامت‌ تمام‌ برج‌های‌ دیگر به‌ واسطه‌ حیوان‌ و انسان‌ نمایش‌ داده‌ شده‌اند. بسیاری‌ از طالع‌ بینان‌ مدرن‌ ماه‌ مهر را مطلوب‌ترین‌ و مفیدترین‌ ماه‌ در منطقه‌‌البروج‌ در نظر می‌گیرند، چون‌ این‌ ماه‌، زمان‌ برداشت‌ است‌ و اشخاص‌ ثمرات‌ سخت‌ کوشی‌خود در فصل‌ بهار را در این‌ ماه‌ به‌ دست‌ می‌آورند. در ماه‌ مهر هوائی‌ مطبوع‌ و آرامش‌بخش‌ را تنفس‌ می‌کنیم‌ و از آفتاب‌ بی‌رمق‌ و میوه‌های‌ خوشمزه‌ آن‌ لذت‌ می‌بریم‌. متولدین‌ مهر ماه‌ در میان‌ منطقه‌‌البروج‌ از دلپذیرترین‌، با فرهنگ‌ترین‌ و مؤدبانه‌ترین‌خصوصیات‌ اخلاقی‌ برخوردارند و اکثراً خوش‌‌قیافه‌ و جذاب‌ هستند. آنها خوش‌سلیقه‌ و شیک‌ هستند، طبیعتاً (ذاتاً) افرادی‌ مهربان‌، دلرحم‌، ملایم‌، عاشق‌ زیبائی‌ و هماهنگی‌ (هم‌ در زمینه‌ موسیقی‌ و هم‌ در زمینه‌ زندگی‌ اجتماعی‌) محسوب‌ می‌شوند واز هر چیزی‌ که‌ سرگرمشان‌ کند، استقبال‌ می‌کنند.


آنها از استعداد و قوه‌ ذهنی‌ خوبی‌ برخوردارند و در شرایطی‌ که‌ مجبور به‌ قضاوت‌می‌شوند، قادرند منصفانه‌ و بی‌طرفانه‌ داوری‌ کنند. آنها به‌ هیچ‌ وجه‌ حاضر نیستند با اشخاصی‌ که‌ برخلاف‌ نقطه‌ نظرات‌ آنها به‌ بحث‌ و جدل‌ می‌پردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون‌ به‌ محض‌ آنکه‌ به‌ نتیجه‌ای‌ برسند، حقیقت‌ آن‌ به‌ نظرشان‌ بدیهی‌ و مسلم ‌می‌آید. یکی‌ از نقطه‌ ضعف‌های‌ آنها ناشکیبائی‌ در برابر انتقاد است‌ و شدیداً مایلند که ‌دیگران‌ رفتار و اعمالشان‌ را تأئید نمایند. ولی‌ در کل‌ افرادی‌ متعادل‌، با تدبیر، ملاحظه‌‌گر و حتی‌ انعطاف‌پذیر هستند.


متولدین‌ مهر ماه‌ نسبت‌ به‌ نیازها و خواسته‌های‌ دیگران‌ حساس‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌از آن‌ چنان‌ درک‌ و قدرت‌ فراوانی‌ برخوردار می‌شوند که‌ به‌ راحتی‌ به‌ واسطه‌ خوش‌بینی‌ ذاتی‌شان‌ از نیازهای‌ عاطفی‌ و احساسی‌ دوستان‌ و هم‌‌نشینان‌ خود مطلع‌ شده‌ و به‌ یاریشان‌ می‌شتابند، در حقیقت‌ این‌ جمله‌ دقیقاً وصف‌ حال‌ آنهاست‌: متولدین‌ مهرماه‌ همیشه‌ کاری‌ می‌کنند که‌ شما از هم‌ نشینی‌ و بودن‌ در کنارشان‌ حال‌ خوبی‌ پیداکرده‌ و با نشاط شوید. آنها خیلی‌ اجتماعی‌ و خونگرم‌ هستند و از بی‌رحمی‌، قساوت‌،سنگدلی‌، خشونت‌، ستمکاری‌، آزار و اذیت‌، تندی‌، پرخاش‌‌‌جوئی‌، هرزگی‌، بی‌نزاکتی‌، دعوا و اصطکاک‌ بیزار هستند، در نتیجه‌ نهایت‌ سعی‌ و تلاش‌ خود را به‌ کار می‌بندند تا با اطرافیان‌ خود تشریک‌ مساعی‌ و مصالحه‌ کرده‌ و با همه‌ کنار می‌آیند. درواقع‌ کمال‌ مطلوب‌ و نمونه‌ ایده‌‌آل‌ آنها در کل‌ جامعه‌ و در دایره‌ زندگی‌ خودشان‌اتحاد، سازگاری‌ و اتفاق‌ است‌.


قالب‌ فکری‌ آنها بیش‌ از آنکه‌ روشنفکرانه‌ باشد، هنرمندانه‌ محسوب‌ می‌شود. اگرچه ‌آنها برای‌ پیشگام‌ و پیشرو بودن‌ در هر تلاش‌ هنری‌ بیش‌ از حد میانه‌‌رو و ملایم‌هستند. آنها از درک‌ و بینش‌ و تیزبینی‌ خوبی‌ برخوردارند و به‌ واسطه‌ توانائی‌ و قابلیت‌ دقیق‌ و نقادانه‌شان‌، به‌ راحتی‌ می‌توانند تلاش‌های‌ خود و همین‌‌طور دیگران ‌را مشاهده‌ نمایند و همین‌ امر به‌ تمام‌ کارهایشان‌ انسجام‌ و اصالت‌ می‌بخشد.


آنها در روابط شخصی‌ خودشان‌ با دیگران‌، بیشتر به‌ نقطه‌ نظرات‌ دیگران‌ بها می‌دهندو دائماً در تلاشند تا به‌ واسطه‌ مصالحه‌ هر‌گونه‌ اختلافی‌ را رفع‌ کنند و بیشتر اوقات‌حاضرند خودشان‌ ضرر کنند ولی‌ روابط‌شان‌ با دیگران‌ خدشه‌‌دار نشود. آنها درزمینه‌ احساساتی‌‌بودن‌ و آرمان‌‌گرائی‌ به‌ افراط و زیاده‌روی‌ دست‌ می‌زنند. اگرچه ‌شانس‌ خوبی‌ دارند و معمولاً ازدواج‌‌هائی‌ موفقیت‌آمیز خواهند داشت‌، چون‌ غالباً به‌تفاهم‌، همفکری‌ و سازگاری‌ و اتحاد در این‌ امر معتقدند. در واقع‌ آنها آنقدر مهربان‌ و با‌محبت‌ هستند که‌ به‌ خاطر اینکه‌ شریک‌ زندگی‌شان‌ کوچکترین‌ آسیبی‌ نبیند، حاضرند به‌ هر مشقتی‌ تن‌ در دهند و اکثر اوقات‌ در دعواها و بگو مگوها کوتاه ‌می‌آیند. همسران‌ متولدین‌ مهر ماه‌ هرگز نمی‌توانند شکایت‌ کنند که‌ آنها قادر به‌ درکشان‌ نیستند، چون‌ متولدین‌ مهر ماه‌ معمولاً در کل‌ منطقه‌‌البروج‌ همدل‌ترین‌ و هم‌فکرترین‌شان‌ محسوب‌ می‌شوند و با رضای‌ خاطر کامل‌ نقطه‌ ضعف‌ها و عیوب‌عزیزان‌، دوستان‌ و محبوبانشان‌ را تحمل‌ می‌کنند.


جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهر ماه‌، ویژگی‌های‌ بی‌خیالی‌، سر به‌ هوائی‌، بازیگوشی‌ و سطحی‌‌بودن‌ به‌ شمار می‌آیند. اگرچه‌ این‌ ویژگی‌ها می‌توانند ناشی‌ از بی‌حوصلگی‌ و خسته‌‌شدن‌ از امور روزمره‌ و یکنواخت‌ و مرسوم‌ زندگی‌ باشند و گهگاهی‌ به‌ شدت‌ بی‌‌شور و حال‌، کم‌رو، خجالتی‌، آسان‌‌گیر، سست‌ و بی‌‌حال ‌می‌شوند ولی‌ خوشبختانه‌ این‌ ویژگی‌ها مقطعی‌ و تغییرپذیر هستند. آنها حتی‌ زمانی‌که‌ اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ نباشد، به‌ ندرت‌ عصبانی‌ می‌شوند، ولی‌ طغیان‌های‌ خشم‌ و عصبانیت‌ متولدین‌ مهر‌ماه تمام‌ اطرافیانشان‌ را شوکه‌ می‌کند. عشق‌ و علاقه‌ وافر آنها به‌ تفریح‌ و خوشگذرانی‌ ممکن‌ است‌ آنها را به‌ سمت‌ افراط کاری‌، گزاف‌‌گوئی‌ و ولخرجی‌ سوق‌ دهد، هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد این‌ ماه‌ ممکن‌ است‌ به‌ افرادی‌ شایعه‌پراکن‌ و خاله‌‌زنک‌ تبدیل‌ شوند یکی‌ از خصوصیات‌ منحصر به‌ فرد متولدین‌ مهر‌ماه‌ کنجکاوی‌ و علاقه‌ سیری‌ناپذیرشان‌ به‌ هر مسأله‌ جدید است‌ که‌ همین‌ خصوصیت ‌آنها را وسوسه‌ می‌کند تا در مورد هر شایعه‌ اجتماعی‌ به‌ تحقیق‌ و پرس‌ و جو بپردازند. در زمینه‌ کار، گاهی‌ اوقات‌ به‌ آنها لقب‌ (مهر ماهی‌های‌ تنبل‌)می‌دهند. اگرچه‌ آنها می‌توانند به‌ طرز شگفت‌آوری‌ فعال‌، پویا و پر جنب‌‌و‌جوش‌ باشند، ولی‌ حقیقتاً ازکارهای‌ پست‌، کثیف‌، زمخت‌ و خشن‌ بیزارند. گرچه‌ عده‌ای‌ از متولدین‌ مهر ماه‌ به‌ کم ‌نیز قانع‌ هستند، ولی‌ عده‌ دیگر شدیداً جاه‌‌طلب‌ و بلند پرواز هستند.


از آنجائی‌ که‌ آنها از افراط و تفریط بیزار هستند، می‌توانند دیپلمات‌های‌ خوبی‌ از آب‌ درآیند ولی‌ شاید در امر سیاست‌ ضعیف‌ عمل‌ نمایند، چون‌ در پافشاری‌ بر نقطه‌ نظرات‌ خودشان‌ مصر نیستند و حاضرند به‌ راحتی‌ نقطه‌ نظرات‌ و عقاید دیگران‌ را نیز بررسی‌ کنند.


آنها می‌توانند مدیر، مجری‌، سازمان‌‌دهنده‌، حقوق‌‌دان‌، وکیل‌ دعاوی‌ (از آنجائی‌ که‌آنها به‌ شدت‌ درستکار و عادل‌ هستند، اشخاص‌ بدبین‌ و منفی‌ احتمالاً در کارهای ‌قانونی‌ برایشان‌ پاپوش‌ درست‌ می‌کنند)، فروشنده‌ وسایل‌ عتیقه‌، کارمند دولت‌ و بانکدارهائی‌ موفق‌ از آب‌ درآیند، چون‌ در حفظ و کنترل‌ پول‌ دیگران‌ قابل‌ اعتماد و وفادار به‌ شمار می‌آیند)، بعضی‌ از آنها در زمینه‌ طراحی‌ لباس‌ یا لوازم‌ آرایشی‌ جدید از استعداد خوبی‌ برخوردارند و خوش‌‌ذوق‌ و استثنائی‌ محسوب‌ می‌شوند. همچنین‌به‌ عنوان‌ هنرمند، آهنگساز، منتقد، نویسنده‌، طراح‌ و دکوراتور داخلی‌، کارمندخدمات‌ بهزیستی‌ و ارزیاب‌ افرادی‌ موفق‌ محسوب‌ می‌شوند و در هر گونه‌ پذیرائی‌ و سرویس‌‌دهی‌ عمومی‌ توانائی‌ خاصی‌ دارند. عده‌ای‌ از آنها به‌ واسطه‌ انضباط فردی‌،خویشتن‌‌داری‌ و خودداری‌شان‌ از روی‌ نوع‌ دوستی‌ و نیکوکاری‌ خدمات‌ ارزنده‌ای‌ را برای‌ نوع‌ بشر انجام‌ می‌دهند و نتایجی‌ عالی‌ را به‌ ارمغان‌ می‌آورند. آنها به‌ شدت‌خوش‌‌بین‌ هستند و توانائی‌ آن‌ را دارند که‌ بعد از هر مرتبه‌ ورشکست‌‌شدن‌ و به‌ زمین‌خوردن‌ به‌ خود بیایند و آن‌ را جبران‌ کنند، در نتیجه‌ می‌توانند کارشناسان‌ امور مالی‌ یاسرمایه‌ گذارانی‌ موفق‌ باشند.
 

بیماری‌های احتمالی

صورت‌ فلکی‌ میزان‌ بر ناحیه‌ کمر، پشت‌ و کلیه‌ها حکمرانی‌ می‌کند. از این‌ رو متولدین‌ مهر ماه‌ مستعد ابتلا به‌ کمردرد، ناراحتی‌ مربوط به‌ کلیه‌ و مثانه‌، به‌ خصوص‌سنگ‌ کلیه‌ و مثانه‌ هستند. در نتیجه‌ باید جدا از افراط و زیاده‌روی‌ در غذا خوردن‌ و نوشیدن‌ اجتناب‌ ورزند، چون‌ ممکن‌ است‌ کلیه‌هایشان‌ آسیب‌ جدی‌ ببیند.
 

علاقمندی‌ها

مسایل‌ و موضوعات‌ ظریف‌، عالی‌ و دقیق‌ در زندگی‌، تشریک‌ مساعی‌، صمیمیت‌، مهربانی‌ و صفا، ملاطفت‌ و ملایمت‌.
 

بیزاری‌ها

خشونت‌، بی‌عدالتی‌، ظلم‌ و ستم‌، بی‌انصافی‌، حق‌‌کشی‌، رفتار و اعمال ‌فاقد شعور و بی‌ملاحظه‌، در قید و بند امور رایج‌ و مرسوم‌ قرار‌گرفتن‌.
 

مشکلات‌ احتمالی

هر کسی ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی دارد و زمانی که‌ این‌ خصلت‌ها سرکوب‌ و یا فرو‌خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی می‌شوند. توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ این‌ پیشنهادات‌ را به‌ کار ببندید و از مواجهه‌‌شدن با نتایج‌ عالی آن شگفت‌زده‌ شوید:


ـ به‌ کرات‌ خودتان‌ را درگیر موقعیت‌ها و شرایطی‌ می‌یابید که‌ نه‌ فقط برای‌شما که‌ برای‌ دیگران‌ نیز کم‌‌ارزش‌ و سطحی‌ هستند.


ـ بهتر است‌ سعی‌ در وانمود کردن‌ احساساتی‌ که‌ ندارید، نکنید و راهی‌ را بیابید که‌ بتوانید به‌ آرامی‌ و با وقار خودتان‌ را از یک‌ رابطه‌ سطحی‌ و بی‌مایه‌ خارج‌کنید و قبل‌ از هر اقدامی‌ به‌ دقت‌ جوانب‌ امر را بسنجید.
ـ گاهی‌ اوقات‌ حتی‌ از خودتان‌ هم‌ بدتان‌ می‌آید و یا از اینکه‌ نمی‌توانید دیگران‌ را خوشحال‌ کنید، مدام‌ خودخوری‌ کرده‌ و به‌ سرزنش‌ می‌پردازید.


ـ اگر قادر به‌ یادگیری‌ این‌ توانائی‌ شوید که‌ بدون‌ آن‌ که‌ دیگران‌ را ناراحت‌کنید، از وجود خودتان‌ خشنود شوید، آن‌ وقت‌ می‌توانید دیگران‌ را نیز خوشحال ‌سازید.


ـ گاهی‌ اوقات‌ در بعضی‌ از شرایط و موقعیت‌های‌ آرامش‌ بخش‌ احساس ‌معذب‌‌بودن‌ می‌کنید و دیگران‌ را نیز کمی‌ عصبانی‌ و آزرده‌‌خاطر می‌سازید.


ـ بهتر است‌ سعی‌ نمائید که‌ اطمینان‌‌خاطر و امنیت‌ درونی‌ خودتان‌ را ازطریق‌ قدرت‌ و هوشیاری‌ معنوی‌ کسب‌ کنید.
ـ احساس‌ می‌کنید که‌ زندگی‌ پوچ‌ و بیهوده‌ است‌ و به‌ وضوح‌ احساس‌ خلاء می‌نمائید و تصور می‌کنید که‌ اعمالتان‌ در نظر دیگران‌ مأیوس‌‌کننده‌ و یأس‌ آورند.


ـ احساسات‌ خود بزرگ‌ بینی‌ و مثبت‌ اندیشی‌ را در خودتان‌ توسعه‌ دهید و اجازه‌ ندهید حالات‌ نخبه‌‌گرایانه‌ و طبقاتی‌ بر شما مستولی‌ شوند.
 

سیاره‌ حاکم‌ بر شما ناهید (زهره‌) است

۱. فاصله‌ متوسط ناهید از خورشید: ۷۲۳۰
۲. دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (برحسب‌ سال‌): ۶۲۰
۳. شعاع‌ استوائی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۶۰۵۲
۴. شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۶۰۵۲
۵. دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ ساعت‌): ۳۲:۵۸
۶. انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (برحسب‌ درجه‌): ۱۷۷/۳
۷. تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۰
 

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد

سمبولی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌ (میزان) است‌ که‌ نشان‌‌دهنده‌ تعادلیست‌ که‌شما همواره‌ در جستجوی‌ آن‌ در زندگی‌ و خویشتن‌ خود هستید. آن‌ سمبل‌ مظهر انعطاف‌، مروت‌، عدل‌، بی‌طرفی‌ و نظامی‌ مدبرانه‌ و سنجیده‌ است‌.
 

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

۱. رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ مهر ماه‌ (آبی) است‌.
۲. سنگ ماه متولد مهر : اوپال
 

نام‌ افراد مشهوری که‌ در ماه‌ مهر متولد شده‌اند

ماهاتما گاندی‌ بازگشت به صفحه قبل

Powered by Batflat.