اینفو طالع بینی مصری متولدین اردیبهشت ماه

طالع بینی مصری متولدین اردیبهشت ماه


 شناخت شخصیت افراد متولد اردیبهشت ماه با طالع بینی مصری

 

متولدين اين ماه اغلب داراي قدي متوسط، چهره‎اي مايل به چهارگوش، موهاي پرپشت، چشمان سياه و ابروان پر هستند. اين افراد داراي احساساتي تند بوده و در مقابل عوامل بيروني، واكنش تند و سريع نشان مي‎دهند و به همان سرعت نيز آرام مي‎گيرند. اين افراد اغلب عصبي مزاج بوده داراي خلق متغير هستند و به راحتي در كارها و تصميمات خود، تغيير موضع مي‎دهند .

متولدين اين ماه از لحاظ خانوادگي رفتاري گرم و محبت‎آميز دارند و به خوص نسبت به پدر و مادر احساس مسئوليت مي‎كنند. اين افراد در دوستي ثابت قدم بوده اما شراكت آنان در امور اقتصادي سودبخش نخواهد بود .

زنان متولد اين ماه اغلب دستخوش دلهره و اضطرابي ناشناخته هستند و گاه عكس‎العمل بيمارگونه از خود نشان مي‎دهند. با اين همه مادران خوبي براي فرزندانشان مي‎باشند. همچنان از نظر عاطفي، همسرن خوبي خواهند بود. اينان اغلب افرادي منظم، كاردان، با سليقه و شيك پوش هستند. اين افراد اغلب داراي زمينه هنري در رشته‎هاي شعر و ادبيات و موسيقي هستند .

متولدين دهه دوم اين ماه، عموماً زندگي متعادلي خواهند داشت و اغلب در هر كاري موفق مي‎باشند. اينان داراي قدي ميانه تا بلند بوده، صورتي سبز و نسبتاً گرد و چشم و ابرويي تيره دارند. اين افراد عموماً صميمي – خوش برخورد – ميد به موازين اجتماعي – داراي موقعيت خانوادگي خوب و از افراط و تفريط پرهيز مي‎كنند .

متولدين دهه سوم اين ماه، افرادي متعادل – ميانه‎رو – داراي زندگي نسبتاً موفق – علاقمند به سير و سفر و علاقمند به زيبايي‎هاي طبيعت – تمايل به هنر از جمله موسيقي، نقاشي، ادبيات و غيره دارند. اين افراد از نظر فيزيكي افرادي خوش چهره با قدي متوسط بوده و از زيبايي متعارفي برخوردار مي‎باشند. اينان از لحاظ رواني اغلب متعادل، افرادي خوش برخورد – متواضع – اصلاح طلب – از نظر خانوادگي و اجتماعي عموماً موفق و همسراني خوب و بعضاً ايده‎آل خواهند بود

بازگشت به صفحه قبل


Powered by Batflat.