اینفو فال جواهرات

فال جواهرات


یاقوت

یاقوت از خانواده ی سنگ های سنباده است و بخاطر درخشندگی و براقیت خود بسیار مفید و موثر است، به شرطی که بلوری و کاملاً شفاف باشد.

در طیف رنگی قرمز و سرخ، از صورتی تا قرمز پررنگ گلگون یافت می شود.

درخششی بسیار لطیف و ملایم دارد. نوع مرغوب این سنگ رنگی گلگون به رنگ چشمهای فاخته دارد. ویژگی های این جواهر: سیاره: خورشید رنگ کیهانی: قرمز برج: اسد (مرداد) عنصر: آتش زمان: طلوع خورشید روز: یکشنبه فلز: طلای زرد اگر صحیح استفاده شود… : زیبایی چهره، بخت خوب، جاه طلبی برای رسیدن به قله های مرتفع در زندگی، درخشش، خوش بینی، موفقیت در امور دنیوی خلاق، مقاوم، قاطع و مصمم سلطنت و قدرت حکومتی فعالیت های موفقیت آمیز، نفوذ و اختیار این جواهر از ابتلا به بیماری های زیر جلوگیری می کند: مننژیت مغزی، جوش صورت، تیفوئید، بواسیر لحمی، صرع، صفرا، آفتاب زدگی، سوختگی، بیماری های مربوط به سر خونریزی، ترومبوز قلبی بیماری های قلبی، التهاب چشم، بلا رفتن یا پایین آمدن فشارخون



مرجان

سنگ مرجان رسوب آهکی استخوان مانند مرجان آبی است، یک نرم تن کوچک که در آب های آرام زندگی می کند و در عمق ۲۰ تا ۱،۰۰۰ فوتی یافت می شود. رنگ مرجان بستگی به عمقی دارد که در آن پیدا می شود: زیر ۱۶۰ فوت رنگ آن روشن است. خوشرنگ ترین مرجان ها در عمق ۱۰۰ تا ۱۶۰ فوتی یافت می شوند. در طیف های مختلف صورتی و قرمز وجود دارد. رنگ آن معمولاً بین سفید تا صورتی و قرمز و سرخ است. مرجان های زرد رنگ، کرم رنگ، شکلاتی و حتی سیاه هم وجود دارد. ستاره شناسان و متخصصین جواهردرمانی بهترین رنگ مرجان که متعلق به سیاره ی مریخ است را قرمز پررنگ می دانند که شبیه به گیلاس نار است. ویژگی های این جواهر: سیاره: مریخ رنگ کیهانی: زرد برج: حمل (فروردین)، عقرب (آبان) عنصر: خاک زمان: طلوع خورشید روز: سه شنبه فلز: طلای زرد و مس اگر صحیح استفاده شود… : شغل های فنی و مکانیکی بلند پروازی و جاه طلبی موفقیت و پیشرفت سریع ویژگی های اکتسابی انرژی و انگیزه فراوان قدرت بدنی، زورمندی شهامت، گیرایی، فرماندهی این جواهر از ابتلا به بیماری های زیر جلوگیری می کند: بریدگی، سوختگی و کبودی بیماری های خونی، بیماری های مربوط به سیستم عضلانی و نرمی استخوان جوش صورت و بدن



صفیر

زرد این سنگ از خانواده ی سنگ های سنباده است که هم جنش صفیر آبی و یاقوت میباشد. به رنگ های زرد، طلایی و نارنجی یافت می شود، رنگ سفید آن نیز کم و بیش وجود دارد. نوع مرغوب این سنگ به رنگ زرد لیمویی می باشد.

ویژگی های این جواهر: سیاره: مشتری رنگ کیهانی: آبی روشن برج: قوس (آذر)، حوت (اسفند) عنصر: آتش زمان: غروب خورشید روز: پنجشنبه فلز: طلای زرد اگر صحیح استفاده شود… :ثروت، شهرت، موفقیت و احترام فرزندان صالح خِرَد، طول عمر خوشبختی این جواهر از ابتلا به بیماری های زیر جلوگیری می کند: اختلالات لوزالمعده، تومر، مشکلات پوستی زکام، چربی در بدن مشکلات کبد، زردی یرقان، ورم، نفخ شکم، سوء هاضمه، ورم چرکی صفیر آبیاین جواهر از خانواده ی سنگ های سنباده است. گاهی اوقات صفیر سفید، یاقوت و صفیر آبی در یک معدن یافت می شوند و به همین دلیل است که در بلورهای این جواهرات مخلوطی از رنگ ها وجود دارد. یاقوت سخت تر از صفیر سفید است و صفیر آبی حتی از یاقوت نیز سخت تر است. ویژگی های این جواهر: سیاره: زحل رنگ کیهانی: بنفش برج: جدی (دی) عنصر: هوا زمان: غروب خورشید روز: شنبه فلز: — اگر صحیح استفاده شود… : عمر طولانی خِرَد، راستی و کمال، انضباط، دستاوردهای روحانی از طریق فروتنی و تواضع، صبر، فداکاری این جواهر از ابتلا به بیماری های زیر جلوگیری می کند: فلج، آسم، رماتیسم، مشکلات دندان، مکشلات استخوانی چشم گربه ایاین


جواهر آلومینات

بریلیوم ترکیبی از آلومینیم و بریلیوم است که آثاری از اکسید آهن و کروم دارد که خاصیت رنگ دهندگی دارد و رنگ قهوه ای و سبز آن ناشی از آن است.

این سنگ، دقیقاً مثل چشمان گربه، از درون درخشنده است و رشته های سفیدرنگ دارد. هرچه این رشته ها روشن تر باشند، مرغوبیت این جواهر نیز بیشتر است. این جواهر رگه های نورانی دارد که با چرخاندن آن نوری مستقیمی از ان ساتع می شود. ویژگی های این جواهر: سیاره: کِتو رنگ کیهانی: فراتر از طیف رنگ های قابل رویت (فرا قرمز) برج: حوت (اسفند) عنصر: آب زمان: پس از غروب آفتاب روز: پنجشنبه فلز:


جواهر چشم گربه ای

جواهر چشم گربه ای به رنگ های مختلف زرد، سیاه، سبز تیره، و سفید یافت میشود. نقطه ی مشترک همه ی اینها نور باریکی است که این جواهر ساتع می کند. مروارید تشکیل مروارید داخل صدف مروارید به خاطر وجود مواد خارجی داخل بدن صدف است. حلزون داخل صدف برای محافظت از خود در مقابل ان مواد خارجی، روی آن را با لایه هایی از مروارید می پوشاند. سالها طول می کشد تا حلزون بتواند مرواریدی با اندازه ای قابل توجه بسازد. بهترین نوع مروارید آن است که هیچ ماده ی خارجی در هسته ی خود نداشته باشد. موارید از ۸ منبع به دست می آید: مروارید آسمان، مروارید کبری، مروارید بامبو، مروارید گراز، مروارید فیلی، مروارید حلزونی، مروارید ماهی، و مروارید صدف. ویژگی های این جواهر:سیاره: ماه رنگ کیهانی: نارنجی برج: سرطان (تیر) عنصر: آب زمان: شب روز: دوشنبه فلز: نقره اگر صحیح استفاده شود… : احساسات قابل کنترل فراوانی، ثروت، طالع خوب، شهرت حافظه ی خوب زندگی احساسی متوازن این جواهر از ابتلا به بیماری های زیر جلوگیری می کند: مشکلات گلو، آسم، برونشیت، واریس، ضعف اعصاب، سرطان، تیفوئید بیماری های چشمی، دیوانگی و جنون، فلج، تشنج، ضرع، سرماخوردگی، سرفه درد قولنج، اختلالات روده، تومر، التهاب صفاق



زمرد سبز

زمرد جواهری سبز رنگ متعلق به خانواده ی جواهرات یاقوتی است. این جواهری بسیار نادر است چون یافتن یک زمرد بی عیب و نقص بسیار دشوار است.

اکثر زمردها ناقص و معیب هستند و شکاف یا بریدگی دارند. یافتن زمردی که رنگ سبز غنی، شفافیت عالی و انعکاس نرم و مخملی داشته باشد بسیار دشوار است. ویژگی های این جواهر: سیاره: عطارد رنگ کیهانی: سبز برج: جوزا (خرداد)، سنبله (شهریور) عنصر: خاک زمان: طلوع خورشید روز: چهارشنبه فلز: — این جواهر که یکی از جذابترین جواهرات است، به خاطر بازی رنگ خود مشهور است. ان جواهر وقتی درمقابل نور گرفته شود تشعشعات آبی رنگ، قرمز رنگ، و مخلوطی از این دو رنگ را با ظرافت هر چه تمام تر از خود ساتع می کند. نوع مرغوب این جواهر بسیار درخشنده، تابناک و خیره کننده است. بسیار زیبا و باشکوه است و خاصیت خودافروزی کریستال را دارا است. ویژگی های این جواهر: سیاره: ونوس رنگ کیهانی: سفید برج: ثور (اردیبهشت)، میزان (مهر) عنصر: آب زمان: طلوع خورشید روز: جمعه فلز: 



الماس 

الماس این جواهر که یکی از جذابترین جواهرات است، به خاطر بازی رنگ خود مشهور است. ان جواهر وقتی درمقابل نور گرفته شود تشعشعات آبی رنگ، قرمز رنگ، و مخلوطی از این دو رنگ را با ظرافت هر چه تمام تر از خود ساتع می کند. نوع مرغوب این جواهر بسیار درخشنده، تابناک و خیره کننده است. بسیار زیبا و باشکوه است و خاصیت خود افروزی کریستال را دارا است. ویژگی های این جواهر: سیاره: ونوس رنگ کیهانی: سفید برج: ثور (اردیبهشت)، میزان (مهر) عنصر: آب زمان: طلوع خورشید روز: جمعه فلز:


لعل 

یک لعل مرغوب باید بتواند رنگ عسلی زیبایی منعکس کند.این جواهر طیف متفاوتی از رنگ ها دارد که شامل سایه های قرمز، آبی، سبز، زرد، نارنجی و قهوه ای است. لعل آبی و سبز یا نوع سفید بیرنگ لعل رابطه ای با سیاره ی راهو ندارند. لعل تابناک و خالص، رنگ، درخشندگی و جلوه ای عالی دارد که تاثیرات منفی سیاره ی راهو را خنثی می کند و اگر راهو موقعیتی مناسب داشته باشد، این جواهر ترس را برطرف می کند، شافیت ذهن ایجاد می کند و باعث رشد معنوی می شود. ویژگی های این جواهر: سیاره: راهو رنگ کیهانی: فرابنفش برج: دلو (بهمن) عنصر: آتش زمان: غروب خورشید روز: شنبه فلز: — اگر صحیح استفاده شود… : گرایشات عالی معنوی، علاقه به نیکی و فراغ از امور دنیوی و مادی تاثیرگذاری و نفوذ در اجتماع قدرت، شهرت، موفقیت سیاسی، ثروت این جواهر از ابتلا به بیماری های زیر جلوگیری می کند: سرطان، ترس، تشویش، بیماری های لاعلاج، اثر زهر.





Powered by Batflat.