اینفو طالع بینی ازدواج - مرد آبان

طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد و جنسیت

مرد متولد آبان را مي توان تيز هوش ، با اراده ، خواستار هدفهاي بزرگ و پدري دلسوز و مهربان ذكر كرد . اگر عاشق مردي هستيد كه در آبان ماه به دنيا آمده است و شما طرفدار هيجان نیستید ، بهتر است كه نامزدي خود را با او لغو كنيد ، زيرا مرد متولد آبان چه در زندگي و چه در كار مردي با اراده ، قوي و نيرومند سرشار از هيجان است و روحيه ی او با آرامش و سكون سازگاري ندارد و مدام در جست و جوي هدف هاي تازه و ترقي و تعالي دادن كار خود و بالا بردن سطح درآمد و زندگي خود و خانواده است . اگر مرد متولد آبان ماه شما ، ظاهري آرام ، ساكت و كم حرف دارد ، اين دليل بر آرامش روح و باطن او نيست و در زير اين چهره خونسرد و آرام درونی گرم و سوزان و اراده اي قوي و افكاري بلند و ترقي خواهانه و حسود دارد كه چون ديگ مي جوشد و نيرو و حرارت توليد مي كند . عقل و دانايي ، احساس و هيجان هر دو بر رفتار او حكومت دارد و در ارائه هر دوي آنها مهارت و استادي و زيركي خاص دارد . او بيش از حد باهوش است و به فلسفه و تفكر درباره راز و رمز زندگي و اسرار حيات علاقمند مي باشد .

بعضي از مردان متولد آبان ماه داراي اين قدرت و استعداد هستند كه زندگي بسیار ساده ای پيشه كنند ، بر روي حصير و مقداري غذاي كم به زندگي ادامه بدهند و به دلايل روحاني و معنوي دست از مال دنيا بشويند ولي اين عده تعدادشان در اقليت است زيرا اكثر متولدين آبان ماه از لحاظ صورت فلكي خواهان رفاه و آسايش عادي هستند و از اينكه زندگيشان توأم با تجمل باشد احساس امنيت و رضايت خاطر مي كنند . اگر شوهر شما متولد آبان ماه است بدانيد كه كشش و جاذبه ستاره پلوتو در سرنوشت فلكي او به قسمي است كه از هيجانات عاشقانه لذت مي برد و مردي است قوي و پرجاذبه و پرتمنا كه در زن ها ايجاد كشش مي كند و شما بايد مطلقا موجودي غير حسود و آرام باشيد و اين صفت را در وجود او تحمل كنيد و به آن خرده نگيريد زیرا هر گونه مبارزه براي خنثي كردن اين كشش و نيروي طبيعي بی فایده است . او روحيه ورزشكاري دارد و به همين جهت كمتر در عرصه كار و زندگي خسته و نا اميد جلوه مي كند و هميشه با آمادگي و اطمينان و اعتماد به نفس با مشكلات زندگي در كشمكش و نبرد است .

او در مقابله با حوادث با مهارت و قدرت بسيار ‌، آرمش خود را حفظ مي كند و قيافه و برخوردش با وقايع زندگي خانوادگي و حوادث شغلي توأم با خونسردي و آرامش تمام است ، اما در پشت اين متانت ، دنيايي پر جنب و جوش وجود دارد كه ناشي از جاذبه ستاره نيرومند پلوتو است . مواظب باشيد كه هرگز به شوهر متولد اين ماه دروغ نگوييد و احساسات او را جريحه دار نكنيد زيرا كه انتقام و عكس العمل خشمگينانه او بسيار سوزنده و خطرناك است . شوهر متولد آبان ماه شما مردي است با عزم راسخ كه با عقايد و نظريات خويش پاي بندي بسيار دارد و حرف و شايعه و اظهار نظر ديگران در تغيير مسير تصميمات او كمتر اثر مي كند . نفوذ مادر شوهر و خواهر شوهر در افكار او ناچيز است و شما مي توانيد مطمئن باشيد كه نه دوست و نه بستگان افكار اساسي او را نمي توانند تغيير دهند و يا نظريات مهم او را كه شخصا به آن ها عقيده و ايمان دارد ، تعويض كنند .

در همه جا مردي پا بر جا و با اعتماد به نفس است . شجاعت و استقلال فكر از مشخصات صورت فلكي اين ماه است . شوهر متولد آبان ماه شما در برخورد با مشكلات به جاي غر زدن ، ترسيدن و اظهار گله و عجز كردن ، با شجاعت قدم به ميدان مبارزه مي گذارد و عجيب آنكه هميشه در دل خود بر اين عقيده است كه پيروزي نهايي از آن او خواهد بود . چنين مردي مي تواند محافظ قابل اطميناني براي حمايت از خانواده باشد . او با علاقمندي بسيار خواستار كشف راز و رمز هاست و به همين جهت كمتر اتفاق مي افتد كه شما بتوانيد راز و رمزي را از چشم هاي تيز بين او و يا ذهن كنجكاو و متجسس او پنهان نگه داريد . با اين وجود بايد بدانيد كه در عرصه زندگي زناشويي پيش ما و او هيچ رازي سر به مهر باقي نخواهد ماند . طبع او عالي است و به همين جهت دوستان خود را از طبقه با هوش و دانا و با شخصيت انتخاب مي كند و دوست دارد كه با مردم عالي مقام و ارزنده رفت و آمد داشته باشد . اگر درباره سر و وضع و لباس خود از او سوال مي كنيد ، مطمئن نباشيد كه با لحني تملق آميز هميشه از زيبايي و تناسب شما تعريف و تحسني كند . چه بسا كه در نهايت صراحت بگويد : « لباست زشت و آرايشي كه كرده اي خنده دار است » . اگر دل نازك هستنيد ، هرگز در اين زمينه ها از او نظر خواهي نكنيد ، اما بهتر نيست كسي كه طرف مشورت قرار مي گيرد ، عقيده صريح و صادقانه خود را ابراز بدارد . در این جا لازم است ذکر کنیم که حواستان به تحریک حس حسادت شوهر خود باشید . برای جلوگیری از این اتفاق سعی کنید در میهمانی ها مواظب برخورد خود با مردان دیگر باشید و مدام در کنار او باشید زیرا قبل تر هم گفته شد که در صورت تحریک این حس در شوهر خود می بایست منتظر رفتاری غیر منتظره از سوی او باشید . همچنین به ياد داشته باشيد كه مرد متولد آبان هرگز اجازه نمي دهد كه زن در كار او مداخله كند و يا عقايد خود را به او ديكته كند .

او مرد است و شما زن و اين تفاوت هميشه بايد در روابط بین شما رعايت بشود ، اما ضمنا بايد بگويم كه مرد متولد آبان كه زني فهميده و دلسوز و مطيع داشته باشد ، هميشه در مقابل همسر خود مردي دلسوز ، مهربان و ملاحظه كار است . در مورد بچه هاي خود پدري سخت گير و با جذبه است . كودكان او احساس مي كنند كه پدري قوي و با اراده دارند كه از جزئي ترين سهل انگاري هاي آن ها نمي تواند چشم پوشي كند و با وسواس و شدت تمام براي تربيت بهتر آنها و جلو گيري از گمراه شدن آنها در كارشان نظارت دارد . بچه هاي چنين پدري به ندرت بي ارزش و بي بند و بار خواهند شد . در عين حال كه فرزندان خود را با نهايت عشق دوست مي دارد ، ولي هرگز نمی گذارد که آن ها لوس شوند . بچه هاي چنين مردي درس هاي آموزنده از پدر خود مي گيرند و در زمان بزرگي متوجه خواهند شد كه جذبه و سخت گيري هاي پدر چقدر در تربيت آنها اثرات حياتي داشته است .

بازگشت به صفحه قبل


Powered by Batflat.