اینفو طالع بینی ازدواج - مرد بهمن

طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد و جنسیت

مرد متولد بهمن داراي دوستان زيادي است ، از اقرار به نقطه ضعف هاي خود منزجر است ، حسود نيست ، هياهو بسیاری دارد ،‌ در ازدواج كند است ، در بيماري وسواسي است . از مرد متولد بهمن نبايد انتظار داشته باشيد كه در امور عشقي رفتاري مشابه مردان ديگر داشته باشد ، يك چنين انتظاري از يك چنين مردي بدون شك موجب نا اميدي شديد شما خواهد شد . وقتي پاي دوستي در ميان است ، شما مي توانيد به طور نامحدود روي او حساب كنيد ، اما عشق براي او چيز ديگري است . رفتار يك پسر جوان متولد بهمن با شما در هيچ صورتي مشابه رفتار پسران ديگر نيست ، اين رفتار ظاهرا چنان است كه يقين داريد كوچكترين علاقه اي به شما ندارد و يك روز ناگهان مي بينيد كه از شما خواستگاري مي كند و دليل آن هم خيلي ساده است ، آن ها حتي با بدترين دشمنان خويش حرف خود را با جمله :  ببين دوست من  شروع مي كند ،‌ اما هيچ بعيد نيست كه در ميان اين قاب هاي بزرگ يكي داراي يك قاب مضاعف به اسم عشق نیز باشد .

يكي از دلايل دير ابراز كردن عشق در متولدین بهمن اين است كه عليرغم علاقه شديدي كه به آگاه شدن به اسرار ديگران دارند ، از برملا كردن راز دل خويش خود داري مي كنند . دائما سعي مي كنند آنچه را كه در درونشان مي گذرد ، مخفي نگاه دارند . به نظر عده اي از روانشناسان مرد متولد بهمن از سر در گم كردن ديگران لذت مي برد . مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعي است و به اين دليل اگر ورزشكار باشد ، عضو بي نظيري در بازي هاي تيمي خواهد بود . او مقررات حاكم بر رفتار و وظايف گروه ها را به خوبي درك مي كند ، براي هر يك از اطرافيان خويش ارزش قائل است ، در حالي كه فقط براي تعداد محدودي از كساني كه با ايشان برخورد مي كند ، ارزش خيلي خیلی خاص قائل است . اغلب مردان متولد اين ماه خود خواه و مغرور هستند ، اما دقت كنيد كه اين نقص را به رخ شان نكشيد زيرا به هيچ صورتي نمي توانند انتقاد را تحمل كنند و اين ضعف چنان در ايشان شديد است كه اگر فرشته اي را كه خود در نظر ديگران ساخته اند ، بشكنيم ، به كلي اعتماد به نفس خود را از دست مي دهند . مرد متولد بهمن به عبارت ديگر به صورتي غير عادي افكاري در سر مي پروراند كه اصلا عملي نيستند و به اين دليل در طول زندگي راه و روش خويش را مرتبا تغيير مي دهد . يكي ديگر از اختصاصات او اين است كه خيلي پركار به نظر مي رسد ، درحالي كه اگر دقت كنيم ، متوجه مي شويم كه قسمت اعظم آن فقط هياهو است نه كار مثبت .

يكي از ویژگی های او اين است كه مي تواند منافع خود را به خاطر منافع ديگران ناديده بگيرد ، ‌پس به عنوان شريك زندگي مي توانيد اميدوار باشيد كه به خواسته هاي شما توجه بسیاری بکند . در اين جهان پهناور ميليون ها نفر زندگي مي كنند كه هر كدام خواسته هايي دارند و خواسته هر كس هم براي خودش اهميت خاص دارد . براي مرد متولد بهمن هرگز اين امكان وجود ندارد كه به خاطر يك نفر از دنيا بروند . آن ها جزيي از جمع می باشند و اين وضع را تا آخر عمر هم حفظ خواهد شد . تجزیه و تحليل همه مسائل و مواردي كه با آنها مواجه مي شوند ، كار ابدي اين افراد است ، به همین دليل يكي از وظايف دائمي شما اين بايد باشد كه دقيقا مراقب رفتار و گفتار خود باشيد زيرا در سر شوهرتان روزي هزار بار جمله منظورش از اين كار چه بود ؟ تكرار مي گردد و هر دفعه هم با موشكافي فراوان به جست و جوي جواب آن مي پردازد .

يافتن جواب براي مسائل مختلف او را به شدت تحريك مي كند . اگر ديديد شبي بي خوابي به سرش زده است و مرتب اين شانه و آن شانه مي شود ، علت را عدم موفقيت در حل جدول كلمات متقاطع روزنامه عصر بدانيد . دختري كه بخواهد او را به دام ازدواج بيندازد ، بايد حتما دوز و كلكي جور كند . يك كتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمي گيرد ، كنجكاوي او هميشه به صفحاتي است كه لبه آنها به هم چسبيده است . اگر شما در روزهاي قبل از ازدواج به او بي محلي كنيد و يا سرتان فقط به كار خودتان مشغول باشد ، از او واكنشي خواهيد ديد كه به راستي تعجب آور خواهد بود . اگر يك هفته از تماشاي فيلمي اظهار رضايت بكنيد و هفته بعد بگوييد كه حوصله رفتن به سينما را نداريد ، فورا اين سوال در سر او پيدا مي شود كه چرا تا اين حد دمدمي مزاج هستيد ، ‌كما اينكه او به طور مرتب از خود مي پرسد چرا فلان عطر را زده ايد ، چرا لباستان اينقدر كوتاه است ، چرا اينطور رفتار كرده ايد و ... تا جواب تک تک اين سوالات را پيدا نكند ، كوچكترين قدمي پيش نمي گذارد . طبيعي است كه اين دست به دست كردن ها و طفره رفتن ها و بي تفاوتي ظاهري ممكن است شما را فراري بدهد ، آن وقت او با نگاهي حسرت بار ، رفتن شما را نظاره مي كند و بعد به دنبال سوژه ديگري براي بررسي مي رود . او ذاتا شلوغ است و حتي در خنديدن نيز سر و صدا به راه مي اندازد .

ضمنا در روابط با همسر خود اهل خشونت نيست و بد رفتاري او فقط در حد سرپوش گذاشتن به روي ضعف هاي شخصيت خويش است . به احتمال خيلي زياد مرد متولد بهمن در طول زندگي خود مقام و شخصيتي كسب مي كند . او براي اينكه سري توي سرها داشته باشد ، خود را به آب و آتش مي زند و ممكن است يك بار موفق بشود که اين موفقيت مي تواند از بردن جايزه نوبل تا انتخاب شدن به عنوان بلند قد ترين مرد شهر باشد . گروهي از مردان بهمن ماه به شدت وسواسي هستند كه شايد علت آن ترس خارق العاده آنها از ميكرب و بيماري است . البته او حداكثر سعي ممكن را به عمل مي آورد تا اين ترس خود را ، مخصوصا از نظر كسي كه نسبت به او تعلق خاطري دارد ، پنهان كند ، اما با اندكي دقت مي توان اين ترس را در واكنش هاي غير عادي او ملاحظه كرد . آلرژي يكي ديگر از نقاط ضعف اوست تا حدي كه اگر روزي به شما گفت نگاه كردن به لوازم آرايشي كه به كار مي بريد ، موجب كهير زدن او مي گردد ، تعجب نكنيد ،‌ طبيعي است كه يك چنين آدمي اين همه حساسيت در مقابل عوامل خارجي مي تواند موجب سر درگمي پزشك نيز بشود . مردي كه در بهمن ماه به دنيا آمده قادر به بازگو كردن احساسات عاشقانه خود نمي باشد و اين بي تجربگي گاهي از جانب جنس مخالف سو تعبير مي گردد . او هرگز به شما يك پالتوي شيك و يا يك انگشتر الماس هديه نخواهد داد ، اما زندگي با او بدون پالتو و يا يك انگشتر الماس هم مي تواند بسیار جذاب باشد .

مرد متولد بهمن پس از آنكه همسر خود را انتخاب كرد، خيال خود را از اين بابت به كلي راحت تصور مي كند و به اين فكر مي افتد كه حالا مي تواند به موضوعات مهم تري بينديشد . رابطه جنسی براي او جاي بسيار مخصوصي در زندگي ندارد و بازتاب اين امر در روابط دوستانه او با دخترها نيز ديده مي شود . او ممكن است فقط به اين دليل كه دوستي با يك دختر دارد حالت صادقانه خود را از دست مي دهد ، كليه روابط خود را با وي به طور كاملا ناگهاني و غير قابل پيش بيني قطع مي كند . خيال نكنيد كه اين كار او فقط قلب دختر را مي شكند ، قلب او نيز جريحه دار مي گردد . مرد متولد بهمن شكستگي قلب خود را به شدت از ديگران پنهان نگاه مي دارد زيرا از نظر روحي طوري است كه اگر نقاط ضعف او برملا بشود ، به كلي خرد مي گردد . اگر روزي عاشق يك مرد جذاب متولد بهمن شديد ، فورا از خدا بخواهيد كه يك صبر ايوب به شما ارزاني دارد ، زيرا براي شنيدن جمله عزيزم با من ازدواج مي كني حتي يك قرن انتظار كشيدن زماني طولاني نخواهد بود .

او احتمالا بهترين نان آور شهر نخواهد بود اما به خوبي قابليت آن را دارد كه كاري بكند كه تمام دنيا از آن بهره مند گردد و يا اولين كسي باشد كه قدم بر روي مريخ مي گذارد . زنی كه شوهر وي متولد بهمن ماه است ، بايد هر لحظه انتظار مواجه شدن با يك رويداد تعجب آور را داشته باشد ، پس اگر يك روز خبر ورشكستگي او را شنيديد ، كاخ آرزوهاي خود را خراب شده تصورد نكنيد ، هيچ بعيد نيست كه دو روز بعد ، با يك گوني اسكناس به منزل بيايد . اما داشتن پول زياد آرزوي بزرگ او در زندگي نيست . بررسي ها نشان مي دهد كه ثروت اغلب ثروتمندان متولد اين ماه يا باد آورده است و يا در اثر برخورداري از كمك دوستان و اطرافيان ،‌ گردآوري شده است . به هر صورت ثروت زياد چيزي نيست كه او واقعا استحقاق آن را داشته باشد و يا براي رسيدن به آن فداكاري كرده باشد . يك دليل ديگر هم ممكن است براي وجود مقادير متناهي پول در حساب بانكي او وجود داشته باشد و آن هم پس انداز براي روز مبادا و ايام پيري است .

از نظر بچه ها، او حرف گوش كن ترين پدر دنيا است . به علاوه او تنها پدري است كه پسرش به هنگام مواجه شدن با مشكلات عاشقانه با فراغ بال به او رو مي آورند ، چون يقين دارند كه با حوصله بسيار به آنچه مي گويند ، گوش مي دهد و منطقي ترين و قابل قبول ترين راه حل ها را عرصه مي كند . به عبارت ديگر او حلال مشكلات فرزندان خود مي باشد . يادتان باشد بزرگترين دليل ازدواج او با شما اين است كه مي خواهد مونس و همدمي داشته باشد ، كسي كه دائما با او باشد و احتياجات و نيازهاي وي را مرتفع سازد و به هيچ وجه مايل نيست كه خواندن كتاب ، تماشاي تلويزيون و يا حتي شركت در يك ميهماني زنانه مانع انجام اين وظايف بشود . نظر او درباره يك مادر و يك زن ايده آل خيلي ساده است . زني كه به طور دائم به او بپردازد . وقتي او چيزي خواست ، متوقع است كه خيلي فوري خواسته او را برآورده سازيد . مرد متولد بهمن عشق اول خود را براي تمام عمر در خاطره نگاه مي دارد . اين عشق را با اولين قراري كه با يك دختر مي گذارد و يا اولين دختري كه با او روابط صميمانه برقرار مي سازد ، اشتباه نگيريد . عشق اول او ، ‌آن دختري است كه براي اولين بار قلب او را به تپيدن واداشته است . او مي تواند جزئيات اين عشق را جزء به جزء براي زن خود تعريف كند ،‌ آنچه او در اين باره مي گويد ، ممكن است براي شنونده كاملا خسته كننده باشد ، اما براي خود وي بسيار شكوهمند است ، ‌با توجه به اين امر است كه اگر همسر اين مرد ،‌ عشق اول او هم باشد ، به راستي مالك قلب او خواهد بود . روي هم رفته بايد گفت كه زندگي با اين مرد مطبوع و خوش آيند است و مخصوصا اگر از زمره زناني هستيد كه از وجود رويدادهاي شگفت انگيز در زندگي خود لذت مي بريد ، بدون درنگ زن يك پسر متولد بهمن بشويد .

بازگشت به صفحه قبل


Powered by Batflat.