اینفو طالع بینی ازدواج - مرد فروردین

طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد و جنسیت

مردي رك و رو راست ، بسیار تند و آتشين ، عاشق پيشه ، حادثه جو ، حسود ، پر توقع و رياست طلب كه دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آيا روح اين مرد و باطن مخفي او را مي شناسيد.

ستاره شناسان ، مرد متولد اين ماه را با جملات جالبي از قبیل : رعد و برق ، مشعل پرنده ، منبع نيروهاي صادق و رك و رو راست توصيف كرده اند . او براي زن مي تواند بسيار هيجان انگيز و گرم و صمیمی باشد و از طرفی دیگر سرد و يخ و بي تفاوت وگريزان . اگر در جستجوي يك مرد سر به راه ، يكنواخت و بسیار مطمئن و هستيد ، او را به همسري انتخاب نكنيد زیرا علارقم عشق و هیجان بالای او ، با وی به مشکلاتی بر خواهید خورد .

او مي تواند برای مدتي شما را غرق در شوق و حرارت بكند و بعد در يك لحظه مثل يخ سرد و خاموش بشود . اگر در لحظه اي كه در اوج هيجان است ، حرفي بزنيد و يا كاري بكنيد كه مطابق ميلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغي كه كليدش زده شود ، به سرعت خاموش مي شود . او با ملاحظه كاري و محافظه كاري ميانه خوبي ندارد . شجاع و با اعتماد به نفس است . هميشه جلوتر از ديگران مي تازد و حتي گاهي از امكانات خود نيز قدم فراتر مي گذارد . او همیشه حال و آینده را می بیند و رفتار و ظاهرش جوانتر از سنش به نظر مي رسد اگر چه از بسياري جهات خوش آيند است اما گاهي موجب مي شود كه نسبت به سنش قدري جوانتر جلوه كند و اين حالت تا وقتي كه پا به سن بگذارد ، در وي باقي خواهد ماند . او با اين دست و آن دست كردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پيوسته مايل است كه يك قدم از ديگران جلوتر برود .

وقتي عاشق مي شود ، گويي يك شيرين و فرهاد جديد به دنيا آمده است . او چنان غرق فضای عاشقانه مي گردد كه گويي در تمام كره زمين فقط او و معشوقه اش حق زندگي دارد . او در نهاد خود ايمان دارد كه عشقش تنها عشق حقيقي است كه از بدو پيدايش به وجود آمده است . مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جا است مگر اينكه طرفش متولد برج عقرب (آبان) باشد . او نسبت به امور احساسي چنان ايده آل است كه در هر عشقي مي خواهد نویسنده يك كتاب عاشقانه باشد و در يك كتاب پر شور عاشقانه ، رفتاري متعادل و ميانه وجود ندارد ، هر چه هست شوريدگي و ديوانگي است . در برخورد با معشوقه اگر چه به طور كلي آدم آرامي است ، اما اين آرامش نبايد شما را گول بزند ، مخصوصا اگر در دهه اول اين ماه به دنيا آمده باشد ، زياد حرف نمي زند ، خيلي تظاهر نمي كند و شايد حتي نتواند مرد عاشق پيشه اي جلوه كند .

صداقت او مانع از گمراهي شما مي گردد و طبيعت ايده آل او عشق را هميشه شكوفا وآتشين نگاه مي دارد . اما امان از روزي كه كتاب عشق براي او يكنواخت بشود که او به آسانی با سرد شدن آتش عشق به جستجوي يك شيرين دوم و یا حتي هزارم مي رود . از آنجا كه در كار عشق ، مثل بقيه امور زندگي ، پاك و صادق است ، اگر عكس العمل معشوقه چنانكه بايد گرم و طوفاني نباشد و اين توهم را در وي به وجود بياورد كه بر غم كوشش هايي كه به خرج مي دهد ، نمي تواند به مقصود خود كه بر خورداري كامل از يك عشق است برسد ، در عرض مدت كوتاهي تغيير عقيده مي دهد و مرغ دلش به بام ديگر پر مي كشد.

در زندگي ، پايبند اصولی است كه اگر ناديده گرفته بشوند ، مانند خوره جانش را مي خورد ، او گاهي به راستي ميل ندارد زنش را مدام در حال آرايش كردن ، رنگ كردن مو ببيند . او را هرگز به حريم اتاقي كه مخصوص آرايش و نظافت خودتان است راه ندهيد . اگر شوهر يك زني متولد فروردين ماه بود ، بايد جدا مواظب باشد كارهايي از قبيل گذاشتن پاها به روي ميز و جويدن آدامس به هنگام تماشاي تلويزيون و ساير حركات جلف و سبك انجام ندهد . او را به جزئيات زندگي كاملا خصوصي خود مثل دعواي با مادرتان ، يا گذاشتن پماد به روي زخم روي كمرتان و از قبيل مسائل شخصي آشنا نكنيد . وقتي او منزل مي آيد ، دلش مي خواهد زنش را شاد و خندان با بوي عطري كه دوست دارد ، ببيند . مبادا جمله و كلمه اي دل آزار حواله او بدهيد. زيرا برايش ديوانه كننده خواهد بود . اگر متوجه بشود كه اين ميل و خواسته اش هيچ احساسي را در همسرش برنمي انگيزد ، در چنين مواردي ابتدا سخت دل شكسته ميشود ، سپس عصباني مي گردد و آن وقت به جستجوي زن ديگري مي پردازد كه همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد . گرچه ممکن است در این کار عجله نکند و قدری صبر و شکیبایی نشان دهد اما در آخر کار خود را انجام می دهد تا روحش آرام بگیرد پس مراقب رفتار خود باشید .

از نظر او اين كار به هيچ وجه خيانت محسوب نمي شود . او خود را گناه كار نمي داند ، از نظر او زن بي احساس کسی است که كه در حق شوهرش خیانت کرده و به نوعی این کار می تواند جواب بی توجهی های او باشد . او به طور طبيعي قادر به تحمل زن شلخته ، بي احساس ، كم هوش ، بد لباس و نامرتب نيست و در مقابل اين ناملايمات شديدا از خود عكس العمل نشان مي دهد . در مقابل اگر زن يك چنين مردي به خواسته اش توجه كند ، مي تواند مطمئن باشد كه او با بزرگواري تمام زن هاي ديگر را در دنيا ناديده مي گيرد . قلب متولد فروردين ماه فقط يك اتاق براي يك زن دارد به استثنای اينكه پدر و مادرش هر دو متولد ماه جوزا (خرداد) باشند که در این صورت شرایط متفاوت می شود . او بسیار زود تر از آن که همسرش به او خیانت کند دست به کار می شود و ابتدا تلاش می کند تا مشکلات را از بین ببرید و شرایط را به روز اولش برگرداند اما زمانی که کار از کار گذشت ، دیگر دیر شده است .

در صورتی که بین شما اتفاقات بدی رخ داده است ، عجله بسیار مهم است زیرا می توان وی را از نیمه راه بازگرداند اما این کار نیازمند تلاش فراوان است و گفتن این نکته ضروری است که همسر شما از رقابت خوشش می آید پس سعی کنید در آن پیروز شوید . در يك چنين موقعیتی ، راهی كه اصلا نمي تواند موثر واقع شود ، سعي در جلب او از راه رابطه جنسی است و همچنین يك كلمه و يا حتي يك نگاه گرم شما به مرد ديگري مي تواند او را هميشه از شما سرد كند . او مي خواهد كه در هر مورد جلوتر و بر تر از ديگران باشد و اين حالت شامل حال قلب شما نيز مي گردد . متولد ماه فروردين داراي حس مالكيت و حسادت فوق العاده شديدي است . در اين مورد فقط متولدين ماه اسد ( مرداد ) عکس العمل شديدتري از خود نشان مي دهند و شايد به همين دليل هم باشد كه تا از كسي صد درصد اطمينان نداشته باشد ، عاشقش نخواهد شد .

زن يك مرد متولد فروردين بايد به اين حقيقت گردن بگذارد كه گرم گرفتن شوهرش با زنان ديگر مشکلی پیش نمی آورد و او اين كار را حق خود مي داند در حالي كه زنش را به شدت از آن منع مي كند . اگر اين شخص متولد ده روز اول فروردين باشد ، زنش را به يك پا سنگ مي بندد و متوقع است كه او بايد بدون اعتراض همان جا بماند و اين زن اگر مي خواهد كه شوهرش واقعا از آن او باشد و هرگز به وي خيانت نكند ، نه تنها نبايد حتي يك انگشتش را از دايره اي كه به اطرافش كشيده شده است ، بيرون بگذارد بلكه حتي بايد مواظب حركات چشم هايش نيز باشد كه مبادا به روي يك مرد نگاه يا خنده معصومانه كند .

يك مرد متولد فروردين ماه طبيعتا داراي حس ياغي گري است . آز آنجا كه او عادت دارد مستقيما به قلب مشكلات حمله كند و در اين كار بدون هيچ نوع عادت دارد مستقيما به قلب مشكلات حمله كند و در اين كار بدون هيچ نوع مقدمه اي با شتاب زدگي قدم پيش بگذارد ، احتمال بسيار دارد كه در زندگي به بسیار زمين بخورد و با ناكامي مواجه شود .

در طبيعت متولد فروردين دو رویی و ریا به وجود ندارد و به اين ترتيب وقتي از كسي برنجند ، آثار رنجش در آن ها خيلي زود معلوم ميشود . در چنين وضعي رفتار گرم و صميمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشكارا عوض مي شود و اين حالت معمولا با تذكر صريح رنجشي كه پيدا كرده است ، به نقطه پایان خود مي رسد . در مقابل بايد جوش وخروش ها و حتي پرخاشجويي هاي ناگهاني او را كمتر جدي گرفت زيرا مفهوم آن ها ، قطع رابطه دوستي نيست و يك آتشفشان زود گذر است . به اين ترتيب از قهر و بي اعتنايي او بايد خيلي بيش از داد و فريادش ترسيد . متولد اولين ماه سال ، حيله گري و نقشه كشي را نمي پسندد . او آدمي است رك و راست و اين حالت را چه در امور تجاري و كار و در عشق و احساسات آشكارا مي توان در وجودش ديد و شناخت .

متولد برج قوچ براي كودكان تازه به دنيا آمده اش يك موجود رویایی است . اما بعدها ، وقتي بچه هايش هفت یا هشت ساله شدند ، كوشش مي كند تا آنها را به پيروي از خود وادار کند و نيازمند به استقلال مي باشند و او نبايد همه الگوهاي زندگي خود را به آنها تحميل كند . پدر بودن يكي از نقش هاي زندگي است كه او سخت به آن علاقمند است .

براي متولد ماه فروردين هيچ چيز به اندازه همسرش در اين دنيا ارزشمند نيست ، البته همسري كه از نظر او دلخواه باشد و با وجود اين ، وقتي موضوعي فكرش را مشغول مي دارد و به مسئله اي دشوار مي انديشد ، هر گز ميل ندارد كه كسي مزاحمش بشود و يا به كمكش برود . شما اگر شوهرتان متولد اولين ماه سال است ، فقط و فقط وقتي به كمكش برويد كه از شما  بخواهد که در غیر این صورت نه تنها به وی کمک نکرده اید بلکه موجب بزرگ شدن آن مشکل نیز می شوید . يادتان باشد شما همسرش هستيد اما بايد هميشه يكي دو قدم خودتان را از او عقب تر نگاه داريد . يك چنين مردي مي خواهد كه زنش در عين حال هم يك زن به تمام معني باشد و هم يك همسر، او مي خواهد كه شما بتوانيد در مواقع مختلف بطور مستقل دست به اقدامات لازم بزنيد ، اما در عين حال فراموش نكنيد كه مايل است به او وابسته باشيد ، از و حمايت بخواهيد و حس برتري طلبي و رهبري او را ارضا كنيد .

بازگشت به صفحه قبل


Powered by Batflat.