اینفو طالع بینی ازدواج - مرد اردیبهشت

طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد و جنسیت

هيچ موجودي در دنيا به اندازه گربه و مرد متولد ارديبهشت در مقابل ناز و نوازش نرمش از خود نشان نمي دهد . این موجود پدر خیلی خوبی است و تربیت بچه ها برایش بسیار اهمیت دارد که در این راه حاضر است هر کاری بکند . واي به روزي كه قهر كند . مرد مترلد ارديبهشت دير ناراحت مي شود و اگر ناراحت بشود دنيا را به هم مي ريزد و دیگر کسی نمی تواند به آسانی آرامش کند . او زني شوخ و شاد ، ظريف و زنانه ، عاقل و سياستمدار و مطيع و خانه دار را بسیار دوست دارد .  يك مرد متولد برج ثور آدمي است آرام ، اهل عمل ، حساس و همانند صخره اي عظيم پا برجا است . شما به علاوه ممكن است متوجه اين نكته نيز شده باشيد كه آدمي است محتاط و مصمم ، اصلا رويايي نيست و قلبش بر مغزش حكومت نمي كند . يك مرد متولد ارديبهشت ممكن است براي انتخاب شما به عنوان يك همسر ، مدت ها وقت صرف نمايد و زمانی که نیمه گمشده اش را پیدا کند ، تمام تلاشش ا می کند تا او را بدست بیاورد و در این راه کسی نمی تواند جلویش را بگیرد . او حتي كاري مي كند كه شیر پر جنب و جوش و عقرب آتشي مزاج هم در مقابلش احساس کوچکی بكنند . اين موجود آرام و مصمم و اهل عمل مي تواند هر روز صبح براي شما يك دسته گل سرخ فوق العاده زيبا بفرستد و اين كار را آنقدر ادامه بدهد و تا اينكه در مقابلش تسليم بشويد و حاضر به ازدواج با او بشويد . حتی ممکن است او دارای طبع شاعرانه نیز باشد و یا برای شما شعری نیز گفته باشد اما از این کار خجالت می کشد و آن را برای شما نمی خواند یا به صورت نامه برای شما ارسال می کند .

مرد ارديبهشت مي تواند يك عاشق بي قرار ، صميمي و حامي معشوق باشد . طبيعت شهواني اش او را نسبت به عطرهاي محركي كه بكار مي بريد ، نرمي موهايتان و يا لطافت پوست بدنتان سخت آسيب پذير مي سازد . او ممكن است نتواند اين احساس خود را با كلمات و جملات رايج عشاق بر زبان بياورد ، اما به هر حال راهي براي القاي آن به شما پيدا مي كند . حساسيت او به نوازش خارق العاده است . يك ارديبهشتي دوست دارد شما را در يك پالتوي پوست گران قیمت و زيبا ببيند . او ممكن است در يك روز بهاري از پير زني كه در خارج شهر گل بنفشه مي فروشد ، يك دسته گل برايتان بخرد و چند برابر قيمت آن به وي پول بپردازد ، فقط به اين علت كه شباهت زيادي بين او و مادرش ديده است اما توجه داشته باشيد كه شما او را هرگز ياد مادر و یا خواهرش نمي اندازيد ، مگر به هنگام حمايت از شما قرار بگيرد . علاقه شدیدی به موسیقی دارد و یک آهنگ زیبا روحش را جلا می دهد . او مسلما به آهنگ بخصوص ، كه عشقش را در خاطرش زنده مي سازد ، دلبستگي فراوان دارد ، عشقي كه به احتمال زیاد خود شما هستید . اگر شما مي خواهيد دلايل بيشتري از وجود عشق در اعماق روح او به دست بياوريد ، به هدايايي كه در روز تولدتان و يا روز عيد برايتان مي خرد توجه کنید ، البته این نکته نیز فراموش نشود که ارزش هدایا را با توجه به میزان امکانات موجود باید سنجید اما ممکن است او برای این کار خودش را به دردسر نیز بیاندازد . چند بار ديده و شنيده ايد كه او اظهار تمايل كرده است با هم تنها باشيد ؟ زير نور مهتاب به گردش برويد ، و در خيابان هاي خلوت زير نور ستارگان به قدم زدن بپردازيد .

او دوست دارد با شما به رستوران برود و یک شب رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد . در این صورت زمان مناسبی است که از او بخواهید تا شعر هایش را برای شما بخواند . مرد متولد ارديبهشت مثل يك دلو (بهمن) شديدا رويايي نيست ، او هرگز قاپ شما را نمي دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگي در قصر شاه پريان و خوابيدن بر روي بستري از گل هاي سرخ را نمي دهد . او هميشه كارش از روي حساب است . وقتي شما را از خانه پدر و مادرتان بر مي دارد و به منزل خود مي برد ، بدون اينكه گفته باشد شما را به يك قصر افسانه اي مي برد ، مي توانيد مطمئن باشيد كه فكر پرداخت اقساط آن را كرده است . او تقريبا هرگز به چيزي اعتراض نمي كند و از شما ايرادي نمي گيرد .

طبيعي است كه او نقاط ضعفي هم دارد . هیچ انسانی وجود ندارد که بدون عیب باشد . از يك نظر شما بايد هميشه سعي بر آن داشته باشيد كه زني باشيد با تمام ظرافت هاي زنانه . اگر شما نظريه قاطعي در سر داريد ، سعي نكنيد آن را به زور پيش ببريد و يا راجع به قدرت فكري خود در مقابل ديگران با او به جدل بر نخيزيد . او در خلوت احترام خيلي زيادي براي يك زن هوشمند قائل است . وقتي در جمع هستيد و با او مي رقصيد ، بگذاريد او برتر باشد و وقتي در جمع دوستان و يا اقوام راجع به موضوعي ابراز عقيده مي كند ، شما مانند يك ناظر بي طرف رفتار كنيد و از او حمايت نكنيد تا غوغا برپا شود . اگر او يك ارديبهشتي خالص باشد ، كه همينطور هم هست ، همان جا كاري خواهد كرد كه واقعا موجب تعجب شما شود و حتي ممكن است بعد از مراجعت به منزل عملي از وي سر بزند كه اصلا انتظارش را نداشته باشيد و چه بسا كه براي اين كار صبر هم نمي كند به منزل برسد ، اما اگر خيلي صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممكن است اخم هايش را در هم بكشد و تمام شب را در گوشه اي بنشيند و ديگر با هيچكس صحبتي نكند و به اين كار خود با چنان حالت بدي ادامه بدهد كه آرزو كنيد اي كاش زمين دهان باز كرده و شما را در خود فرو مي برد .

مرد متولد ارديبهشت هرگز از خانه اش قهر نمي كند مگر اينكه شما او را به شدت عصباني كرده باشيد ، اما ممكن است رفتار شما طوري باشد كه او سعي كند در خانه نباشد و يا بدتر اينكه ممكن است بدون اينكه از ظاهرش خيلي معلوم باشد ، جسمش نزد شما باشد و روحش در جاي ديگري . به همين ترتيب قهر كردن شما هم نمي تواند كوچكترين تاثيري روي او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عميق پيدا كرد ، شما مجبوريد تا زماني كه همسرش هستيد ، با او در يك منزل و زير يك سقف زندگي كنيد و روي يك تخت خواب كنار هم بخوابيد ، ولي هيچوقت مالك قلب و روح او نخواهيد شد . دخالت هاي مادر زن آخرين چيزي است كه اصلا قادر به تحملش نمي باشد . به احتمال زياد اولين قهر شما از منزل او ، آخرينش هم مي باشد . بهتر است این کار را تجربه نکنید زیرا ممکن است دیگر شرایط به حالت اول باز مگردد .

او به یک زن شاد و سرحال نیاز دارد و اصلا علاقه ای به این ندارد که همسرش او را تحت کنترل خود قرار دهد . او در اين دنيا براي زني كه دوستش دارد هر كاري ممكن است بكند مگر اينكه روي پايش بيفتد . از متولد ارديبهشتي گاهي حركاتي سر مي زند كه انسان را به ياد دلقك هاي سيرك مي اندازد ، قلب بي ريای او جايي براي كينه توزي و دوز و كلك چيدن ندارد اما يادتان نرود كه دلقك سيرك بعد از اتمام برنامه ديگر دلقك نيست . براي آنكه ديگ بخار يك ارديبهشتي به جوش بيايد ، مدتي وقت لازم است ، اما اين ديگ آنقدر بزرگ است كه وقتي به جوش آمد و تركيد ، خرابي هاي جبران نا پذيري به بار مي آورد . ممكن است مدتها با دختري رفت و آمد داشته باشد و كوچكترين ابراز عشقي به وي نكند ، اما وقتي تصميمش را گرفت ، آن وقت ديگر مسلما هيچ چيز جلویش را نمی گیرد . او حتي در اين حالت فراموش مي كند كه بايد معقول و محتاط باشد . يك ارديبهشتي واقعي وقتي هدفي را انتخاب كرد ، نسبت به تمام خطرات احتمالي كه ممكن است سر راهش قرار بگيرند ، بي اعتنا مي ماند . او مصمم است و هر چقدر دوستان و اطرافيانش موانع كاري را بيشتر برايش توضيح بدهند ، او در انجام دادنش مصمم تر مي گردد و اين دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند ، خوب مي دانند كه تصميم او چه مفهوم دارد .

وضع مالي متولد اين ماه معمولا خوب است . كمتر مرد متولد ارديبهشت را مي توان ديد كه براي روز هاي ديگرچيزي ننهاده باشد و اغلب افرادی هستند كه از ثروت بهره كافي دارند . برخي از آن ها هم فكر اقتصادي قوي دارند و در كارهاي تجارتي موفقيت بسيار بدست مي آورد و به احتمال خيلي زياد عاشق طبيعت ، فوتبال ماهيگيري هستند و اگر اين چنين نباشد ، به گل كاري ، درست كردن باغچه ها و مسافرت و پياده روي علاقه نشان می دهند . او عاشق خريد كردن است ولي از فروشگاه هاي خلوت و شيك خوشش مي آيد نه از فروشگاه هاي چند طبقه كه در آنها مردم از سر و كول هم بالامي روند . مرد متولد ارديبهشت در هر كجا باشد ، به اين اصل قديمي كه مرد ، مرد است و زن ، زن ، اعتقاد قلبي دارد . پس سعي نكنيد كه به بهانه اينكه آرايشگاه بوده ايد سر و ته ناهار و يا شام را با يك غذاي حاضري و يك فيجان چاي و يك شيشه نوشابه به هم بياوريد . او علاقه بسیاری به غذا های سنتی دارد و دوست دارد که این غذا ها به صورت سنتی هم سرو شود . اگر دستپخت جالبی ندارید ، در راستای بهبود آن تلاش کنید زیرا این امر برای او از اهمیت بالایی برخوردار است .

از نظر پدر بودن مردي است بي نظير ، او فكر مي كند كه هر مردي بايد پسري داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقي بماند اما عاشق دختر بچه هاي كوچك و ظرافت و مهرباني هاي مخصوص ايشان است . او پدري است كه بدون تظاهر به بچه هايش عشق مي ورزد و گرمترين احساسات را نسبت به ايشان دارد . اما در عين حال اصول و مقرراتي را براي ايشان وضع مي نمايد كه با كمال دقت و وسواس برچگونگي اجرايشان نظارت مي كند . همانطور که گفته شد به تربیت بچه اهمیت بسیاری می دهد که حتی حاضر است در این راستا از تنبیه بدنی نیز استفاده کند که شما می توانید او را در این مسائل قدری آرام کنید .

مرد متولد برج ثور ، شوهري است پر اغماض كه به راحتي از خطاهاي زنش چشم مي پوشد . او اگر برايش امكان داشته باشد ، از ساختن يك خانه راحت ، خريد لباس هاي زيبا ، عطرهاي گران قيمت ، مبل و اثاثيه خوب و با ارزش خودداري نمي كند . او به هيچ صورتي و در هيچ موردي از خود خساست به خرج نمي دهد ، به علاوه عاشق چيزهاي زيبا است اما در تمام حالات حساب كار دستش است و نمي خواهد كه كلاه سرش برود . پشتكار يك چنين مردي واقعا تعجب آور و براي برخي ها باور نكردني است و به همان نسبت هم وقتي ساعت استراحتش فرا رسيد ، مي خواهد كه اين استراحت كامل و همه جانبه باشد . پس مواظب باشيد كه وقتي خسته است ، خودتان يا بچه ها مزاحمش نشويد زيرا در اين حالت خيلي سريع تر شر و بد خلق مي گردد و در آخر در دنيا هيچ موجودي به اندازه يك گربه و يك مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمي دهند.

بازگشت به صفحه قبل


Powered by Batflat.