اینفو طالع بینی خورشیدی متولدین خرداد

طالع بینی خورشیدی متولدین خرداد

طالع بینی خورشیدی متولدین خرداد ماه


ویژگی‌ها و خصوصیات‌ كلی

جنبه‌ منفی شخصیت

توضیحات عمومی

بیماری‌ها و مشكلات‌ احتمالی

علاقمندی‌ها

مشكلات‌ احتمالی

سیاره‌ حاكم‌ بر شما عطارد (تیر) است

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

نام‌ افراد مشهوری كه‌ در ماه‌ خرداد متولد شده‌اند    


ویژگی‌ها و خصوصیات‌ كلی

انعطاف‌پذیر و همه‌‌فن‌ حریف‌، خوش‌ظمشرب‌، خوش‌‌صحبت‌، بذله‌گو، شاداب‌، با‌طراوت‌، پرتحرك‌، سرزنده‌ و خلاق‌.
 

جنبه‌ منفی شخصیت

عصبی‌ و نگران‌، ظاهربین‌، بی‌ثابت‌ و دمدمی‌، ناقلا، كنجكاو و فضول‌.
 

توضیحات عمومی

متولدین‌ خرداد ماه‌ افرادی‌ دو شخصیتی‌، گریز پا، پیچیده‌ و شیفته‌ مخالفت‌ هستند. همین‌ خصوصیات‌ از یك‌ جنبه‌ باعث‌ حسن‌ها و همه‌ فن‌ حریف‌ بودنشان‌ هستند و ازیك‌ جنبه‌ باعث‌ عیوب‌ و عادات‌ بد و بوالهوس‌ بودنشان‌ می‌باشند. این‌ برج‌ در ارتباط با سیاره‌ عطارد (تیر) یعنی‌ سیاره‌ بچگی‌ و نوجوانی‌ است‌ و تابعان‌ آن‌ مستعد دارابودن‌ آداب‌ و رفتار مؤدبانه‌ و همچنین‌ اشتباهات‌ جوانان‌ هستند. هنگامی‌ كه‌ جنبه ‌شخصیتی‌ مثبت‌شان‌ را به‌ نمایش‌ می‌گذارند، خیلی‌ جذاب‌ می‌شوند و امان‌ از وقتی‌ كه ‌جنبه‌ شخصیتی‌ منفی‌شان‌ را نشان‌ دهند... از بد هم‌ بدتر می‌شوند. آنها درست‌ مثل ‌بچه‌ها سرزنده‌، پرشور و با نشاط هستند، در حقیقت‌ افسونگرانی‌ به‌ شمار می‌آیند كه ‌اگر شرایط به‌ نفع‌ آنها پیش‌ برود بهترین‌ها هستند، در غیر این‌ صورت‌ افرادی‌ خودخواه‌، خود‌محور، تخیلی‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بی‌قرار می‌شوند. آنها با یك‌ دنیا شور و شوق‌ فعالیت‌های‌ جدید را آغاز می‌كنند، ولی‌ از آنجائی‌ كه‌ كمی‌ بی‌‌دقت‌ و كم‌تلاش‌ هستند و دائماً از شاخه‌ای‌ به‌ شاخه‌ دیگر می‌پرند و می‌خواهند چیزهای‌ جدید را تجربه‌ نمایند، درست‌ مثل‌ یك‌ پروانه‌ كه‌ از روی‌ گلی‌ به‌ روی‌ گل‌ دیگر در حال‌رقص‌ و پرواز است‌، بی‌هدف‌ و بی‌دلیل‌ بدون‌ آنكه‌ یك‌ كار را به‌ پایان‌ برسانند، آن‌ را نیمه‌ كاره‌ رها كرده‌ و به‌ سراغ‌ كار دیگری‌ می‌روند. زندگی‌ به‌ نظر آنها یك‌ بازی‌ است‌كه‌ باید همیشه‌ مملو از حركات‌ و فعالیت‌های‌ جدید و سرگرمی‌های‌ بی‌وقفه‌ باشد وآنها فارغ‌ از كار و زندگی‌ یكنواخت‌ و عادی‌ باشند. تغییر‌دادن‌ ناگهانی‌ در وسط جریان‌ یكی‌ دیگر از خصلت‌های‌ عجیب‌ و غریب‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ است‌ كه‌ به‌همین‌ دلیل‌ تصمیم‌گیری‌ و ثابت‌‌قدم‌ ماندن‌ برایشان‌ دشوار می‌شود.

از آنجائی‌ كه‌ آنها به‌ اندازه‌ كافی‌ خودآگاه‌ نیستند، به‌ راحتی‌ جنگ‌ و دعوا به‌ راه ‌می‌اندازند و تا جای‌ ممكن‌ می‌كوشند تا دارای‌ حس‌ تشخیص‌ یا تمیز بوده‌ و بر حق‌جلوه‌ كنند. خصلت‌های‌ خوب‌ آنها آن‌ چنان‌ جذاب‌ و گیرا هستند كه‌ به‌ آسانی‌ افراد رابه‌ سمت‌ خودشان‌ جلب‌ می‌كنند. آنها نسبت‌ به‌ فقرا و دردمندان‌ با محبت‌، دلسوز، ملایم‌، باگذشت‌، سخاوتمند و با نزاكت‌ هستند ولی‌ متأسفانه‌ هیچ‌‌گاه‌ به‌ نتایج‌ دلخواه‌ و مطلوب‌ دست‌ نمی‌یابند، چون‌ سر‌زندگی‌ و نشاط بیش‌ از حدشان‌ با این‌ حالت ‌تداخل‌ می‌كند و در تضاد است‌. آنها خیلی‌ سریع‌ یاد می‌گیرند كه‌ از جذابیت‌ و گیرائی‌ ظاهری‌ خود برای‌ دستیابی‌ به‌ اهدافشان‌ بهره‌ گیرند و هنگامی‌ كه‌ برای‌ پیشرفت‌ تلاش ‌می‌كنند از هر گونه‌ روشی‌ استفاده‌ می‌كنند مثل‌: دروغگوئی‌، طفره‌‌رفتن‌ و فرار از مورد سرزنش‌ قرار گرفتن‌، انداختن‌ گناهشان‌ به‌ گردن‌ دیگران‌ و بهره‌جوئی‌ از تمام‌ فریبائی ‌و جذابیت‌ ظاهریشان‌. آنها زمانی‌ كه‌ سرحال‌ و با حوصله‌ هستند، ممكن‌ است‌ برای‌صادق‌ بودن‌ تلاش‌ نمایند ولی‌ خودخواهی‌ و در نظر گرفتن‌ منافع‌ شخصی‌شان‌ همیشه ‌بر آن‌ غلبه‌ می‌كند و در حقیقت‌ فاتح‌ است‌. اگر اوضاع‌ و شرایط باب‌ میل‌‌شان‌ نباشد، درست‌ مثل‌ بچه‌ها اخم‌ می‌كنند، عنق‌ می‌شوند و خواهان‌ جلب‌ توجه‌، تعریف‌ و تمجید، صرف‌ پول‌ و انرژی‌ دیگران‌ هستند. آنها مثل‌ یك‌ آفتاب‌ پرست‌ هرگونه ‌تغییری‌ را در محیط اطراف‌ خود منعكس‌ می‌كنند و اگر عصبانی‌ و بداخلاق‌ شوند، افرادی‌ بدبین‌، ترش‌ رو، نجوش‌، بدعنق‌ شده‌ و به‌ صورت‌ مادی‌ گرایانه‌ای‌ خود‌محور و خودبین‌ می‌شوند. اگر شرایط زندگی‌ واقعاً برایشان‌ دشوار شود، كاملاً قدرت‌ اراده ‌خویش‌ را از دست‌ می‌دهند. در این‌ مواقع‌ آنها كم‌‌حرف‌، درون‌‌گرا، كم‌‌رو، نگران‌، عصبی‌، ترش‌رو، خشك‌، ناراضی‌، غیرقابل‌ انعطاف‌، حساس‌ و تحریك‌پذیر می‌شوند. از طرفی‌ از آنجائی‌ كه‌ همه‌‌فن‌‌حریف‌ هستند و مهارت‌های‌ زیادی‌ دارند، می‌توانندخیلی‌ سریع‌ انطباق‌پذیر شده‌ و با بهره‌گیری‌ از خلاقیت‌ و هوش‌ و ذكاوت ‌موروثی‌شان‌ خودشان‌ را با دنیای‌ اطراف‌ منطبق‌ سازند و كنترل‌ اوضاع‌ را در دست ‌بگیرند.

اكثر متولدین‌ خرداد ماه‌ دارای‌ هوش‌ و ذكاوتی‌ بالا و ذاتی‌ و بعضاً درخشان‌ هستند وعاشق‌ چالش‌ و مبارزه‌ مغزی‌ و هوشمندانه‌ می‌باشند. اگرچه‌ تمركز حواس‌ و دقت‌ و توجهشان‌ برای‌ مدتی‌ زیاد است‌ ولی‌ متأسفانه‌ دوامی‌ ندارد. فرزی‌ و چالاكی‌ و انرژی ‌سرشار ذهنی‌شان‌ به‌ آنها اشتهائی‌ سیری‌ناپذیر برای‌ كسب‌ علم‌ و دانش‌ روز و جدید می‌دهد، اگرچه‌ آنها از تحمل‌ زحمت‌ و مشقت‌ علم‌‌اندوزی‌ و یادگیری‌ بیزارند. آنها تقریباً به‌ راحتی‌ هر چیزی‌ را كه‌ لازمه‌اش‌ دارا‌بودن‌ هوش‌ و چابكی‌ است‌، به‌ سرعت‌ یاد می‌گیرند. آنها خیلی‌ زود انواع‌ مهارت‌های‌ یدی‌ را فرا می‌گیرند. آنها دارای‌ بینشی ‌تحلیلی‌ هستند كه‌ همین‌ آن‌چنان‌ توانائی‌ به‌ آنها می‌بخشد كه‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند هردو جنبه‌ یك‌ سؤال‌ را دریابند ولی‌ همیشه‌ تصمیم‌گیری‌ برایشان‌ دشوار است‌. آنها می‌توانند از هوششان‌ به‌ بهترین‌ وجهی‌ كمك‌ بگیرند تا دو جنبه‌ شخصیتی‌ خویش‌ را با هم‌ هماهنگ‌ كرده‌ و موفق‌ شوند. اگر با مشكلی‌ مواجه‌ شوند، تا زمانی‌ كه‌ راه‌ حلی‌برای‌ آن‌ پیدا نكنند، نگران‌ می‌مانند: گاهی‌ برای‌ حل‌ مشكلات‌شان‌ حتی‌ فكر دیگران ‌را می‌دزدند، خطرها را به‌ جان‌ می‌خرند، خودشان‌ را در چندین‌ فعالیت‌ و كار غرق‌می‌كنند تا مشكلات‌‌شان‌ حل‌ شود.

متولدین‌ خردادماه‌ ممكن‌ است‌ از نظر عاطفی‌ عمیقاً درگیر شوند ولی‌ جنبه‌ دیگر شخصیت‌شان‌ بر ضد احساساتی‌ بودن‌ آنهاست‌ و در یك‌ موقعیت‌ رمانتیك‌ به‌ ناگاه ‌ظاهر شده‌، به‌ آن‌ می‌خندند و بیشتر اوقات‌ پیروز می‌شوند.

آنها هنگامی‌ كه‌ عاشق‌ می‌شوند، سعی‌ دارند حتی‌‌الامكان‌ آن‌ را از نظر عقلائی‌ تجزیه ‌و تحلیل‌ نمایند ولی‌ از آنجائی‌ كه‌ هیچ‌ چیز را جدی‌ نمی‌گیرند، علی‌رغم‌ آنكه‌ ابتدا شدیداً از نظر احساسی‌ درگیر می‌شوند، ولی‌ تا هنگامی‌ كه‌ برایشان‌ تازگی‌ دارد و جدید است‌، به‌ آن‌ پایدار می‌مانند، سپس‌ چون‌ سرخوش‌ هستند، اگر احساس‌ كنند كه‌عشق‌ برایشان‌ یكنواخت‌ و خسته‌‌كننده‌ شده‌ برای‌ آن‌ كه‌ مبادا درد و رنجی‌ را متحمل ‌شوند، كم‌‌كم‌ خودشان‌ را كنار می‌كشند.

آنها در موقعیت‌های‌ كمتر جدی‌، دوستانی‌ سرگرم‌ كننده‌ هستند، البته‌ نسبتاً آشنایان‌خوبی‌ محسوب‌ می‌شوند تا دوستانی‌ خوب حتی‌ جدی‌ترین‌ افراد متولد خرداد ماه‌ هرگز كسل‌‌كننده‌ و خسته‌‌كننده‌ نیستند. آنها باطناً بشاش‌ و بازیگوش‌ هستند و درجمع‌ و مهمانی‌ خوش‌‌صحبت‌، مجلس‌‌آرا و سر و زبان‌‌دار می‌شوند و مثل‌ نگینی ‌می‌درخشند.

متولدین‌ خرداد ماه‌ می‌توانند در بسیاری‌ از زمینه‌ها موفق‌ باشند. آنها می‌توانندسخنران‌ یا نویسنده‌ شوند. به‌ عنوان‌ مناظره‌ كننده‌، دیپلمات‌ با سیاست،‌ اگرچه‌ در امرسیاست‌ آنها بیشتر به‌ تئوری‌ها علاقمند هستند تا عمل‌، دبیر، شاعر، روزنامه‌نگار یا وكیل‌ دعاوی‌ می‌توانند به‌ اوج‌ شكوفائی‌ خود برسند. در امر تجارت‌ هر كاری‌ كه ‌مستلزم‌ حاضر‌جوابی‌ و چابكی‌ باشد، مناسب‌ حال‌ آنهاست‌: مثل‌ نماینده‌ و بازاریاب‌مسافرتی‌، حق‌‌العمل‌ كاری‌ و خلاصه‌ تمام‌ مشاغلی‌ كه‌ در ارتباط با عموم‌ و صحبت‌كردن‌ است‌. از آنجائی‌ كه‌ آنها منصف‌، بی‌طرف‌، منطقی‌، اهل‌ استدلال‌ و تحلیل‌‌گر هستند، می‌توانند دانشمندانی‌ موفق‌ شوند، به‌ خصوص‌ در زمینه‌های‌ پزشكی‌ وستاره‌شناسی‌ (نجوم‌). همچنین‌ می‌توانند در نیروهای‌ مسلح‌ به‌ مقامات‌ بالا برسند چون‌ خطر را جدی‌ نمی‌گیرند و می‌توانند به‌ راحتی‌ یك‌ سابقه‌ در زمینه‌ ایثار و ازخودگذشتگی‌ نسبت‌ به‌ وظایف‌ و اعمال‌ حماسی‌ و قهرمانانه‌ كسب‌ كنند. در زمینه‌ هنر نیز در رشته‌های‌ موسیقی‌، نقاشی‌ و مجسمه‌سازی‌ می‌توانند دست‌ همه‌ را از پشت ‌ببندند. آنها می‌توانند محققان‌ و پژوهشگرانی‌ قوی‌ باشند. متأسفانه‌ گهگاهی‌ نیز ازجنبه‌ منفی‌ ممكن‌ است‌ دست‌ به‌ كلاهبرداری‌، سرقت‌ و حتی‌ جادو و جنبل‌ بزنند و به ‌انحطاط كشیده‌ شوند.

شما بدون‌ دلیل‌ و به‌ راحتی‌ خودتان‌ و دیگران‌ را آزار داده‌ و به‌ خطر می‌اندازید. گاهی‌اوقات‌ پرداختن‌ بیش‌ از حد و با شدت‌ و حدت‌ زیاد نیز می‌تواند برایتان‌ خطرآفرین‌ باشد.
 

بیماری‌ها و مشكلات‌ احتمالی

صورت‌ فلكی‌ جوزا بر بازوها، شانه‌، دست‌ها، ریه‌ و سیستم‌ عصبی‌ حكمرانی‌ می‌كند و متولدین‌ خرداد ماه‌ باید از اتفاقاتی‌ كه‌ ممكن‌ است‌ برای‌ قسمت‌ بالای‌ بدنشان‌ رخ‌ دهد و همچنین‌ بیماری‌های‌ عصبی‌ و ریوی‌ مثل‌ زكام‌ و برونشیت‌ (التهاب‌ نایژه‌ها) هوشیار و آگاه‌ باشند. اگر تحت‌ فشارهای‌ شدید عصبی‌ قرار بگیرند از درون‌ خرد می‌شوند و تمام‌ بنیه‌ خود را از دست‌ می‌دهند.
 

علاقمندی‌ها

حرف‌ زدن‌، مسایل‌ نوظهور و غیرمعمول‌، تنوع‌ در زندگی‌، پروژه‌های‌متعدد كه‌ همه‌ در یك‌ زمان‌ در جریان‌ هستند و مطالعه‌.


مشكلات‌ احتمالی

هر كسی ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی دارد و زمانی كه‌ این‌ خصلت‌ها سركوب‌ و یا فرو‌خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشكلاتی می‌شوند. توصیه‌ ما این‌ است‌ كه‌ این‌ پیشنهادات‌ را به‌ كار ببندید و از مواجهه‌‌شدن با نتایج‌ عالی آن شگفت‌زده‌ شوید:


ـ ظاهربین‌ بودن‌ شما می‌تواند در تمام‌ ارتباطتان‌ با دیگران‌ و هم‌ چنین‌ درزمینه‌ ترقی‌ و پیشرفت‌ در بسیاری‌ از مشاغلی‌ كه‌ لازمه‌شان‌ جد و جهد عمیق‌ است‌، برایتان‌ مشكل‌ بزرگی‌ ایجاد كند. این‌ خصیصه‌ اغلب‌ در متولدین‌ خرداد ماه‌ به‌ چشم‌ می‌خورد.


ـ برای‌ مهار‌كردن‌ این‌ خصلت‌ بهتر است‌ تلاش‌ كنید تا با آگاهی‌ و هوشیاری ‌كامل‌ دست‌ به‌ هر كاری‌ بزنید. اگر متعهد شدید یا مسؤولیتی‌ را پذیرفتید، باید خودتان‌را وادار نمائید تا عهدشكنی‌ نكنید. البته‌ این‌ كار دشوار ولی‌ عملی‌ است‌ و بررسی‌ها ثابت‌ كرده‌اند كه‌ هر كسی‌ این‌ راه‌ را امتحان‌ كرده‌ به‌ نتیجه‌ رسیده‌ است‌.


ـ شما به‌ جای‌ آن‌ كه‌ در سكوت‌ و آرامش‌ به‌ حل‌ مشكلاتتان‌ بیندیشید، آنها را با عزیزانتان‌ در میان‌ گذاشته‌ و به‌ بحث‌ و جدل‌ می‌پردازید و یا حرف‌ها را از كسی‌ به‌شخص‌ دیگر می‌برید و می‌آورید، سپس‌ عقب‌ نشینی‌ كرده‌ و از این‌ نمایش‌ جنجالی ‌لذت‌ می‌برید: غافل‌ از اینكه‌ عاقبت‌ این‌ مشكل‌ گریبانگر خودتان‌ می‌شود.


ـ ممكن‌ است‌ با این‌ عمل‌ از بی‌حوصلگی‌ و دلتنگی‌ خارج‌ شوید ولی‌ نبایداجازه‌ دهید چنین‌ اتفاقی‌ رخ‌ دهد، چون‌ خیلی‌ زود كنترل‌ اوضاع‌ از عهده‌ شما خارج‌شده‌ و برایتان‌ گران‌ تمام‌ می‌شود و عشق‌ و محبتی‌ را كه‌ سزاوارش‌ هستید، از دست‌می‌دهید. هنگامی‌ كه‌ احساس‌ می‌كنید در شرف‌ انجام‌ چنین‌ عملی‌ هستید، بهتر است‌هر چه‌ سریع‌تر از خانه‌ یا آن‌ محیط خارج‌ شده‌ و برای‌ مدتی‌ طولانی‌ در هوای‌ آزاد قدم‌ بزنید تا این‌ افكار از سرتان‌ بیرون‌ روند.


ـ بی‌حوصلگی‌ و دلتنگی‌ یكی‌ از بزرگترین‌ مشكلات‌ شما هستند و اگر به‌سرعت‌ راهی‌ برای‌ تسكین‌ آنها نیابید، تبدیل‌ به‌ بدجنسی‌ و منبع‌ شر می‌شوند.


ـ شما آنقدر هوش‌ و استعداد خلاق‌ و سازنده‌ دارید كه‌ اگر آنها را صرف‌كارهای‌ مثبت‌ و سرگرم‌ كننده‌ كنید، دیگر فرصتی‌ برایتان‌ باقی‌ نمی‌ماند تا بی‌حوصله‌ و كسل‌ شوید. همچنین‌ می‌توانید به‌ فعالیت‌های‌ جسمانی‌ بپردازید تا بیكار نمانید، مثل‌: تمرینات‌ بدنی‌ ژیمناستیك‌ (بدنسازی‌)، تنیس‌، پیاده‌‌روی‌ و غیره‌.


ـ اگر در خوردن‌ افراط كنید یا دست‌ به‌ شب‌ زنده‌‌داری‌ بزنید، سلامتی‌ جسمانی‌تان‌ به‌ خطر می‌افتد و با افزایش‌ سن‌تان‌ این‌ حالت‌ تشدید می‌شود.


ـ گرایشات‌ و اشتیاق‌ وافر خود را نسبت‌ به‌ این‌ها كاهش‌ دهید و مهمانی‌رفتن‌ها را فقط به‌ روزهای‌ تعطیل‌ اختصاص‌ دهید. اگر هر چیزی‌ را در حالت‌ تعادل‌حفظ كنید دیگر مجبور نمی‌شوید كه‌ با انواع‌ و اقسام‌ بیماری‌ها مثل‌ بیماری‌ كبدی‌ یاچاقی‌ بیش‌ از حد دست‌ و پنجه‌ نرم‌ كنید.
 

سیاره‌ حاكم‌ بر شما عطارد (تیر) است

۱. فاصله‌ متوسط عطارد از خورشید: ۳۸۷۲
۲. دور و گردش‌ نجومی‌ از كانون‌ (برحسب‌ سال‌): ۲۴۰
۳. شعاع‌ استوائی‌ (برحسب‌ كیلومتر): ۴۳۹۲
۴. شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ كیلومتر): ۴۳۹۲
۵. دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ ساعت‌): ۴۰۸:۱
۶. انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ كانون‌ (برحسب‌ درجه‌): ۰
۷. تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۰
 

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد

حیوانی‌ كه‌ در ارتباط با برج‌ تولد شماست‌، یك‌ گاو نر خشن‌ چهره‌ است‌.
 

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

۱. رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ (سبز) است‌.
۲. سنگ ماه متولد خرداد : مروارید


نام‌ افراد مشهوری كه‌ در ماه‌ خرداد متولد شده‌اند

۱. باب‌ هوپ‌
۲. جان‌ اف‌ كندی
۳. والت‌ ویتمن‌
۴. آل‌ جولسون‌
۵. باب‌ دیلان‌
۶. توماس‌ هاردی بازگشت به صفحه قبل


Powered by Batflat.