اینفو طالع بینی درخت

طالع بینی درخت

بحث فال و طالع بینی امروزه به میوه و سبزیجات و درخت نیز رسیده و بسیاری مشتاق هستند تا از روی میوه ، سبزیجات و درخت برای خود فال بگیرند . در این مقاله به شما آموزش می دهیم تا چطور به کمک تاریخ تولد خود طالع بینی درخت خود را مطالعه کنید .

 

در چه ماه متولد شده اید ؟ با دانستن ماه تولد خود می توانید به ادامه مقاله مراجعه کرده و از طالع بینی درخت خود مطلع شوید . بسته به تارخ تولد هر فرد یک درخت معرفی شده است که دارای ویژگی های است که به هر فرد نسبت داده می شود .

1 تا 10 فروردین و 4 تا 13 مهر - درخت زبان گنجشک (حساسیت)

بسیار جذاب و پر شور و نشاط ، سرحال است . به نظر دیگران بسیار توجه می کند و دوست دارد خود را به دیگران نشان دهد . استقلال ، سلیقه خوب و هم صحبتی خوب است. کسی که علاقه ای به عفو و گذشت ندارد .


11 تا 20 فروردین و 14 تا 23 مهر - درخت افرا (استقلال فکری)

فردی غیر معمولی و سرشار از نوآوری و خلاقیت ، بسیار خجالتی و درونگرا ، بلندپرواز و مغرور است . اعتماد به نفس بالا دارد ، به دنبال تجربه جدید و گاهی عصبانی است اما حافظه قوی دارد و به آسانی یاد می گیرد و همیشه می خواهد اثری خوب روی دیگران داشته باشد.


21 تا 31 فروردین - 24 مهر تا 11 آبان - درخت گردو (شور و اشتیاق)

نجابت و با دید وسیع نسبت به جهان ، خود جوش و بلند پروازی او نامحدود است . فردی بدون انعطاف ، شریکی فوق العاده اما بد خلق است . همیشه مورد علاقه نیست اما اغلب تمجید و تحسین می شود . مدیر خوب و بسیار با هوش و زکاوت .


24 خرداد تا 4 تیر - درخت سیب (عشق)

آرام ، خجالتی ، بسیار جذاب و دل بر با رفتاری مناسب و سنجیده ، ماجراجو و شجاع ، احساساتی . دیگران را دوست دارید و دوست دارید سایرین هم شما را دوست داشته باشند . بخشنده و با استعداد . عاشق کودکان


25 اردیبهشت تا 3 خرداد و 22 آبان تا 1 آذر - درخت ون (بلند پرواز)

بسیار جذاب ، پرانرژی ، خود جوش و پر مسئولیت هستید . نقد را دوست ندارید . جاه طلب ، بلند پرواز ، باهوش و زکاوت و قابل اطمینان هستید . به پول اهیمت می دهید . نیازمند توجه دیگران هستید و به پشتوانه و حمایت احساسی نیاز دارید .


22 آذر تا 1 دی - درخت راش (خلاقیت)

خوش سلیقه ، خوش تیپ . یک برنامه ریز خوب برای زندگی و کار و مسائل کسب و کار ، فردی که بدون لزوم بی گدار به آب نمی زند . منطقی و یاری فوق العاده در زندگی به شمار می روید .


26 تیر تا 4 مرداد و 25 دی تا 3 بهمن - درخت سرو (اعتماد به نفس)

فردی با توان و قدرت فوق العاده ، کسی که می داند چطور خود را با شرایط مختلف در زندگی وفق بدهد . بسیار سازگار و از سلامتی بدنی برخوردار است . خجالتی نیست و اعتماد به نفس دارد . سخنرانی خوب ، فردی با اراده ، کمی عجول و بی طاقت و دوست دارد که دیگران را تحت تأثیر قرار بدهد . با استعداد ، سخت کوش و اغلب خوش بین است و قادر است سریع تصمیم بگیرد .


15 تا 24 اردیبهشت و 12 تا 21 آبان - درخت شاه بلوط (درستکاری)

استایل فوق العاده و خوش تیپ ، با اباهت ، عدالت خواهی ، یک طراح و سیاستمدار است . به راحتی آزرده خاطر می شود . بسیار حساس ، سخت کوش ، گاهی اوقات برتر از دیگران عمل می کند و گاهی در ارتباطات خود با سایرین سو تفاهم برایش بوجود می آید . خانواده مدار و از لحاظ فیزیکی روی فرم است .


14 تا 23 مرداد و 9 تا 18 بهمن - درخت سدر (وفاداری)

فردی قوی ، با بدنی ورزیده و منعطف ، کسی که آنچه زندگی به اجبار به او می دهد می پذیرد و اما لزوماً آن را دوست ندارد . سعی می کند ساده و خوش بین باشد .دوست دارد از نظر مالی مستقل عمل کند . مهربان و عاطفی ، از تنهائی متنفر و گاهی اوقات زود جوش است . تحصیل علم و دانش و کمک به دیگران را دوست دارد.


16 تا 25 تیر و 12 تا 24 دی - درخت نارون (بزرگواری)

قیافه و ظاهری خوب دارد و در پوشیدن لباس خوش سلیقه است . تقاضا و خواسته های او در حد اعتدال است . کم ادعا است و اشتباهات را فراموش نمی کند . با نشاط و سرزنده است و دوست دارد راهنمایی بشود اما نه اینکه از دیگران اطاعت کند . شریکی درستکار و با وفا و دوست دارد برای سایرین تصمیم بگیرد . بزرگوار و نجیب، سخاوتمند و شوخ طبع و فردی کارآمد است.


14 تا 23 خرداد و 12 تا 21 آذر - درخت انجیر (حساسیت)

فردی مستقل ، درستکار ، با وفا که  بحث بی مورد تنفر دارد . زندگی و دوستانش را دوست دارد . از بچه ها و حیوانات لذت میبرد . اجتماعی و شوخ طبع است و دوست دارد که بعد از ساعت های طولانی کار سخت استراحت کند و از استعداد هنری و هوش بالایی برخوردار است .


5تیر تا 15 تیر و 2 تا 11 دی - درخت صنوبر (رمز آلود)

فوق العاده با سلیقه است و نمی تواند تنش و فشار عصبی را تحمل کند . زیبایی را دوست دارد . گاهی افسرده می شود . سرسخت و لجباز است و به همان نسبت که دوست دارد نزدیکان خود را حمایت و مراقبت کند با افراد غریبه هم به همان شکل رفتار میکند . نسبتاً کم ادعا ، سخت کوش ، با استعداد ، فداکار ، دور از خودپسندی و فردی که دوستان زیادی دارد و بسیار قابل اعتماد است .


24 شهریور تا 3 مهر و 22 تا 30 اسفند - درخت فندق (فوق العاده)

جذاب و گیرا ، شوخ طبع ، بسیار فهمیده و فردی که می داند چطور روی دیگران تأثیر ماندگار داشته باشد . در امور اجتماعی ، فعال ، مردمی و درستکار است . به عدالت اهمیت بسیاری می دهد و دوست دارد حقوق همه انسان ها یکسان شود .


13 تا 22 شهریور و 11 تا 21 اسفند - درخت لیمو ترش (مشکوک و مردد)

یا هوش و سخت کوش است و آنچه را زندگی به او می دهد می پذیرد . البته بعد از آنکه سعی می کند شرایط بد را به خوب تغییر بدهد . از فشارهای عصبی متنفر است . از مسافرت و تعطیلات کوتاه لذت میبرد . ممکن است خشن به نظر بیاید اما واقعاً روحی لطیف دارد . همیشه آماده جانفشانی برای افراد خانواده و دوستان است . بسیار بااستعداد است اما برای استفاده و بهره بردن از آنها باید زمان پیدا کند . خصلت رهبری بالایی دارد و فوق العاده وفادار است .


4 تا 13 خرداد و 2 تا 11 آذر - درخت ممرز (خوش سلیقه)

زیباست و به اوضاع و احوال و ظاهر خود توجه دارد . خوش سلیقه و فداکار است و زندگی را تا جایی که ممکن باشد راحت می گیرد . زندگی را به سوی منطق و انضباط پیش می برد . به دنبال مهربانی و تقدیر از دوستان است . تصمیم گیری برای او سخت است و فردی بسیار قابل اعتماد به شمار می رود .


23 شهریور - درخت زیتون ( عقل)

عاشق مهربانی و منطقی و متعادل است و از خشونت دوری می کند . صبور و با نشاط و سرزنده ، آرام و عادل است و قلبی مهربان دارد . از هرگونه بخل و حسادت دوری می کند . عاشق مطالعه است و از معاشرت با افراد آگاه و فرهیخته لذت می برد.


24 مرداد تا 2 شهریور و 19 تا 30 بهمن - درخت کاج (صلح)

عاشق مصاحبت و شرکت در گفتگوهایی است که به توافق منجر بشود . طرفدار مزاکره برنده برنده .  باید در زندگی آرامش داشته باشد . عاشق کمک کردن به دیگران است و قوه تخیل خوبی دارد . دوست دارد شعر بسازد و به مد علاقه ندارد . همیشه ملاحظه دیگران را می کند . با همه خیلی دوستانه رفتار می کند .


1 تا 14 اردیبهشت و 5 تا 13 مرداد و 4 تا 8 بهمن - درخت سپیدار (تردید)

جذاب و با استعداد است . اما اعتماد به نفس بالایی ندارد . در مواقع لزوم بسیار شجاع است و به مهربانی نیاز دارد. بسیار مشکل پسند و غالباً تنها است و طبعی هنرمندانه دارد. برنامه ریز کننده خوبی است و به فلسفه علاقمند است . در هر زمانی قابل اعتماد است و به طور جدی در امور مشارکت دارد .


3 تا 12 شهریور و 1 تا 10 اسفند - درخت بید مجنون (اندوه)

فردی که دوست دارد از فشارهای روحی دور باشد . زندگی در کنار خانواده را دوست دارد و سرشار از امید و رویا است . جذاب ، مهربان ، دوستار زیبایی ، با استعداد زیاد در موسیقی ، عاشق سفر به نقاط غیرمعمول ، خستگی ناپذیر ، غیرقابل پیش بینی و فردی که می تواند تحت تأثیر قرار بگیرد اما نه هنگامی که در وضعیت سخت باشد. حس ششم خوبی دارد و دوست دارد دیگران را بخنداند .


Powered by Batflat.