هشت تکنیک فوق العاده از فنگ شویی برای جذب ثروت و فراوانی - اینفو
طالع بینی

هشت تکنیک فوق العاده از فنگ شویی برای جذب ثروت و فراوانی

🌸 1_ بر روی تکه کوچک کاغذ، عدد 8 انگلیسی را بنویسید و در کیف پولتان قرار دهید. عدد 8 نشانهی بینهایت است. وقتی این نماد را در کیف پولتان قرار میدهید، ارتعاشی به کائنات ارسال میکنید که دوباره به سمت شما بازخواهد گشت. یعنی، هر مبلغی که از کیف پولتان خارج شود، دوباره به کیف شما بازخواهد گشت و این راهی است برای جذب ثروت و فراوانی.

 

🌸 2_کریستال "سیترین" را در گوشهای از اتاق، خانه و یا محل کسبوکار خودتان قرار دهید. بهترین مکان برای قرار دادن این کریستال، دوردستترین گوشهی چپ اتاق، خانه و یا محل کارتان است. سیترین مناسب جذب ثروت است.

🌸 3_هرگونه شیر آب نشتی دار موجود در محیط خود را تعمیر کنید. این نشتی میتواند نشاندهندهی نشتی پولی باشد که در حساب بانکی و یا کیف پولتان قرارگرفته است و از جذب ثروت جلوگیری میکند.

🌸 4_از شر برهم ریختگی ها خلاص شوید. برهم ریختگی موجب سکون در فضای شما شده و در نتیجه موجب عدم حرکت ارتعاش ثروت و فراوانی در محیط شما می شود.

🌸 5_در هر کدام از اتاق های محل کار یا زندگی تان، یک گیاه زنده قرار دهید. گیاه زنده نشان دهنده ی رشد و رونق است. انجام چنین کاری به کلی حال و هوای اطرافتان را تغییر می دهد و ارتعاش پیشرفت را ارسال میکند.

🌸 6_ظرف آبی در گوشه ی فراوانی (گوشه شمال غربی) قرار دهید. حضور آب سبب حفظ جریان انرژی و جنبش می شود.

🌸 7_می توانید یک مجسمه "سکه" یا هر مجسمه مربوط به پول را در جلوی درب ورودی و یا در گوشه ی ثروت محل سکونت خودتان قرار دهید.

🌸 8_دو ماهی نارنجی و یک ماهی مشکی خریداری کنید. ماهی نارنجی ارتعاش ثروت را جذب می کند و ماهی مشکی انرژی های منفی را که ممکن است مانع از جذب ثروت شوند، به خود جذب می کند.

تیم تولید محتوا
برچسب ها : هیچ
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 3.0   از  5 (1 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

دومین حرف کلمه reiqb چیست?