فقط آنچیزی را که دوست دارید باشد، در ذهن خود راه دهید - اینفو
طالع بینی

فقط آنچیزی را که دوست دارید باشد، در ذهن خود راه دهید

آری. وقتی از خوشبختی یک نفر دیگر ابراز شادمانی میکنید، خوشبختی آنها به شما میچسبد!

 وقتی موردی را در فرد دیگری تحسین میکنید و ارزشمند میشمارید، آن خصیصهها را به خودتان میچسبانید. اما وقتی دربارهی فرد دیگری منفی فکر میکنید و منفی سخن میگویید، آن موارد منفی را نیز به خودتان میچسبانید، و وارد زندگیتان میکنید.


قانون جذب به احساسات شما واکنش نشان میدهد. هرچه بدهید همان را میگیرید، و بنابراین اگر روی هر فرد، شرایط، یا اتفاقی یک برچسب بچسبانید، آن برچسبها را روی خودتان میچسبانید، و وارد زندگیتان میکنید.

قانون جذب به احساسات شما واکنش نشان میدهد. هرچه بدهید همان را میگیرید، و بنابراین اگر روی هر فرد، شرایط، یا اتفاقی یک برچسب بچسبانید، آن برچسبها را روی خودتان میچسبانید، و همان را دریافت خواهید کرد.

حالا خبر خوب اینجاست، این یعنی میتوانید هر چه دوست دارید و میخواهید را به خود بچسبانید فقط کافیست آنچه دوست دارید را در سایر افراد جستجو کنید و از ته قلب به آنها پاسخ مثبت بدهید! دنیا دفترچهی راهنمای شماست، و هنگامی که قدرت عشق را درک کنید، تمام مدت کارتان توجه کردن به چیزهایی میشود که در سایر مردم دوست دارید. اما این آسانترین و بهترین راهیست که میتوانید تمام زندگیتان را عوض کنید. با این شیوه میتوانید بر رنج و کشمکش غلبه کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که به آنچه در سایر مردم دوست دارید توجه کنید، و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید تا نسبت به آنها هیچ احساسی بروز ندهید. راحت است،نه؟

“اگر کسی با اندیشهای پلید سخن بگوید یا رفتار کند، درد و رنج دنبالش میرود. اگر کسی با اندیشهای پاک و منزه سخن بگوید یا رفتار کند، شادی، مانند سایهای که هرگز ترکش نمیکند، پشت سرش میرود”

فقط آنچیزی را که دوست دارید باشد، در ذهن خود راه دهید

تیم تولید محتوا
برچسب ها : هیچ
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 2.33/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 2.3   از  5 (6 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

سومین حرف کلمه xfcih چیست?