پاکسازی کوانتومی - اینفو
طالع بینی

پاکسازی کوانتومی

آيا از كار زياد و فشارهاي روحي خسته شده ايد؟


🖍 آيا تمام تلاش خود را مي كنيد اما بدست آوردن موفقيت حرفهاي و رضايت فردي بطور نااميد كنندهاي برايتان دشوار است؟

اگربه سختي كار ميكنيد اما انگار هرگز به جايي نميرسيد، شايد مشكل چيزي در درون خودتان است. شايد محدوديتهايي كه شما را عقب نگه داشته اند از درون خودتان ميآيند، نه از جهان خارج. مرزهاي صفر راه اثبات شده اي را ارائه ميدهد تا بتوانيد از ميان اين محدوديتها، كه خود شما عاملشان هستيد، بگذريد و بيش از آنچه هرگز فكرش را كرده باشيد در زندگي به موفقيت دست پيدا كنيد.

اين را از جو ويتال بياموزيد. او زماني بي خانمان بود، و حالا نويسنده ي ميليونر چندين كتاب پرفروش، چهرهاي نامدار در شبكه اينترنت و استاد پر طرفدار بازاريابي آنلاين است. چه اتفاقي افتاد كه او توانست اين همه موفقيت ايجاد كند؟ چطور باعث شد آن اتفاقات رخ دهند؟ آيا اين در نتيجهي كار سخت بود يا مشيت الهي، يا هر دو؟ پاسخ به اين سوالات ممكن است شما را شگفت زده كند. اين اتفاق زماني رخ داد كه او توانست متد هواُپونوپونو ي هاوايي كهن را كشف كند و در پي آن توانست به موفقيتي حقيقتاَ نامحدود دست يابد.

با پاکسازی درون می توانیم سلامتی و ثروت و شادی را در زندگی خود متجلی نماییم و درخواهیم یافت که فقر ، بیماری و مشکلات نشانه ای از یک عامل درونی است و یک ذره درون ما ، موجی ایجاد کرده که تمام اتفاقات بد به سمت ما جذب می شود و ما با تکنیک های پاکسازی کوانتومی مقدماتی از هر اتفاق بدی در زندگی استفاده کرده و عامل درونی آنرا سریع پاک می کنیم تا فقر و بیماری و مشکلات بزودی پاک شوند

 

هرگز مثل قبل نخواهید شد

هونو به معنای ساختن، انجام دادن و خلق کردن است
پونو به معنای تعادل، خوبی، درستی، نظم میباشد. هواوپونوپونو متدی متشکل از خلق تعادل و نظم برای درمان یک وضعیت میباشد.

جو وایتل

بعضی از افراد ادعا میکنند که بعد از یادگیری فرایند بنیادی هواوپونوپونو از گفتن چهار عبارت عاشقتم، متاسفم، لطفا من را ببخش، ممنونم، بیش از اینکه اتفاقات خوب برای آنها روی دهد، با رویدادهای بد مواجه شده اند.
چرا چنین چیزی رخ میدهد ؟

لیوان آبی را تصور کنید که برای مدتی بر جایی قرار داشته است. وقتی که آن را تکان دهید، خاک نشسته در آن حرکت میکند و برخی از آنها به سطح آب می آید. شما برای گرفتن تمامی کثیفی ها باید به پاکسازی ادامه دهید. برنامه ریزیهای ذهن ماه در مکانهای ژرف و تاریکی قرار گرفته است، بنابراین پیش از دیدن روشنایی، با تاریکی روبرو میشوید. و برای رسیدن به آب تمیز باید ابتدا گرد و خاک را خارج کنیم. پاکسازی، و به معنای واقعی کلمه پاکیزگی
داده واژه ای است که به این برنامه ریزی ناخودآگاه اطلاق میشود؛ آت و آشغالی که شما را از شنیدن صدای الوهیت محروم میکند. در یکی از جلسات Zero Limits، فردی از دکتر هیولن در مورد تفاوت بین ایگو و الوهیت پرسید و دکتر هیولن پاسخ داد :

اول اینکه چیزی به نام ایگو وجود ندارد. این را میدانستید ؟ چنین چیزی وجود ندارد. و این داده است که صحبت میکند، این داده است که میگوید ایگو است، ولی چیزی به نام ایگو وجود ندارد. تنها داده وجود دارد. منظورم را متوجه میشید؟ تنها داده است. داده صحبت میکند، و شما داده را صحبت میکنید، بنابر این تحت کنترل چیزی نیستید. این ایده ای برای رسیدن به داده و پاک کردن آن است. شما هم اکنون نقصی ندارید، و ما فقط میخواهیم که داده ها را کنار بزنیم و به نور برسیم.

تیم تولید محتوا
برچسب ها : هیچ
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 3.43/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 3.4   از  5 (7 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

دومین حرف کلمه ntnl چیست?