خواص سوره ماعون - اینفو
طالع بینی

خواص سوره ماعون

این سوره را قرائت نماید خداوند او را می آمرزد.(1)هم چنین از ایشان روایت شده است که هر کس سوره ماعون را پس از نماز عشا قرائت نماید خداوند او را می بخشد و تا و قت اذان صبح او را حفظ می کند.(2)از امام باقر علیه السلام نیز روایت شده است: هر کس سوره ماعون را در نمازهای واجب

 

 

 

و مستحب خود بخواند جزو کسانی است که خداوند نماز و روزه اش را پذیرفته است و او را درباره آنچه در زندگی دنیا انجام داده است محاسبه نمی کند.(3)از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده است: هر کس سوره ماعون را بعد از نماز عصر بخواند تا عصر روز بعد در حفظ و امان خداوند خواهد بود.(4)

 

ختم مجرب

به نیت پیروزی و فتوحات عظیمه از شب دوشنبه تا 15 شب، هر شب 15 بار این سوره را بخواند و در پایان هر یکی بگوید: «یا ایها الذین آمنوا ارکعوا و اسجدوا و اعبدوا ربکم و افعلوا الخیر لعلکم تفلحون» و 15 بار صلوات بفرستد و در پایان همه به سجده رود و حاجت خود را در محضر باریتعالی اعلام دارد. (5)

 

ترجمه ی آیات:

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

آیا كسى كه روز جزا را پیوسته انكار می ‏كند دیدى؟ (۱)او همان كسى است كه یتیم را با خشونت می ‏راند، (۲)و (دیگران را) به اطعام مسكین تشویق نمی ‏كند! (۳)پس واى بر نمازگزارانى كه… (۴)در نماز خود سهل ‏انگارى می ‏كنند، (۵)همان كسانى كه ریا می ‏كنند، (۶)و دیگران را از وسایل ضرورى زندگى منع می ‏نمایند! (۷)

تیم تولید محتوا
برچسب ها : fazayel-sore-quran
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 1.0   از  5 (4 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

دومین حرف کلمه gqbu چیست?