صبحانه انگیزشی - اینفو
طالع بینی

صبحانه انگیزشی

نامهی بروس لی به خود
اثباتی بر قدرت فوقالعادهی نوشتن

 

بروس لی این نامه را در ژانویه سال 1969 نوشت و در متن آن به خود قول داد تا به تمام اهدافی که برای خود تعیین کرده است دست یابد.
بخشی از متن این نامهی بینظیر به شرح زیر است :

"من، بروس لی، اولین ستارهی شرقی در ایالات متحده خواهم بود که بیشترین دستمزد را دریافت میکند. در عوض، هیجانانگیزترین و باکیفیتترین اجرایی که در ظرفیت یک بازیگر است را ارائه میدهم. این فرآیند از سال ۱۹۷۰ شروع میشود، به شهرتی جهانی دست خواهم یافت و تا آخر سال ۱۹۸۰ ثروت من ۱۰ میلیون دلار خواهد بود. طوری زندگی خواهم کرد که لذت ببرم و به هماهنگی درونی و شادی دست یابم."

👈 به گواه این نامه بروس لی تصمیم داشت که در طول ۱۰ سال به تمام اهداف خود دست یابد، ولی در کمال تعجب قبل از 10 سال به تمام رویاهای خود رسیده بود!

وقتی بروس لی نه نیروی هدایتگر خاصی داشت و نه مربی پیشکسوتی که به او انگیزه دهد، این نامه را برای خود نوشت تا منبعی از انگیزه، شور و نشاط را برای خود ایجاد کند. این نامهی بروس لی مثالی روشن از توجه به انگیزه درونی برای افرادی است که هیچ مربی یا نیروی هدایتگر خاصی ندارند.

✅ تمام استادان موفقیت به صورت پیوسته دربارهی نوشتن اهداف و اهمیت آن صحبت کردهاند، و نامهی بروس لی تلنگری برای افرادی است که به این مطلب اهمیت خاصی نمیدهند، و از طرف دیگر دلگرمی خوبی است برای کسانی که از این روش برای رسیدن به اهداف خود و کسب موفقیت استفاده میکنند.

تیم تولید محتوا
برچسب ها : هیچ
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 5.0   از  5 (0 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

دومین حرف کلمه acbvp چیست?