فال روزانه نوستراداموس 2 فروردین - اینفو
طالع بینی

فال روزانه نوستراداموس 2 فروردین

پيش گويى هاى امروز نوستراداموس

 

🍾⛩ #فروردین :🐾 فردی مهربان و نوعدوست هستید که همواره در صدد کمک به دیگران است. بردباری و تحمل شما بسیار زیاد است و انسانی ایثارگر و از خود گذشته هستید.

🍾⛩ #اردیبهشت :🐾 به زودی صاحب بچه می شوید. یا یکی از جیوانات خانگی تان بچه می زاید. احتمالا یک مسافرت دریایی در پیش دارید که به سرزمینهای دوردست است.

🍾⛩ #خرداد :🐾 به زودی از شما خواسته می شود که در یک عمل متهورانه شرکت کنید. شجاع باشزد و به کمک دیگران بشتابید.

🍾⛩ #تير :🐾 شانس به شما روی می آورد و به موفقیت مالی می رسید. ولی در زمینه عشق و احساسات دوار مشکل می شوید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. با دیگران مشورت کنید.

🍾⛩ #مرداد :🐾 با دیگران دچار اختلاف شده اید و کار به درگیری و کشمکش کشیده است. مراقب باشید. سعی کنید با بحث و گفتگو موضوع را فیضله دهید.

🍾⛩ #شهريور :🐾 احساسات و عوارضی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.

🍾⛩ #مهر :🐾 نماد جر و بحث و مشاجره . با دیگران به اختلاف می رسید و به جدل و دعوا می پردازید. ولی باید سعی کنید زیاد شعله ور نگردد و با درایت خود اوضاع را آرام کنید و به رفع اختلاف بپردازید.

🍾⛩ #آبان :🐾 به فکر جمع کردن مال هستید و دچار خساست می شوید. به خاطر همین خصوصیت نیز از جانب دیگران طرد می شوید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

🍾⛩ #آذر :🐾 برنامهریزی شما ثمر می دهد و بالاخره به موفقیت می رسید. در معامل ای که سرمایه گذاری کرده بودید شانس می آورید و سود خوبی نصیبتان می شود.

🍾⛩ #دی :🐾 به شما نیرنگ می زنند و به دنبال بی اعتبار کردن شما هستند. از دوستان ناباب دوری کنید و با عقل و منطق به کارهای خود بپردازید. احتیاط را از دست ندهید.

🍾⛩ #بهمن :🐾 برنامه ریزی شما ثمر می دهد و بالاخره به موفقیت می رسید. در معاملع ای که سرمایه گذاری کرده بودید شانس می آورید و سود خوبی نصیبتان می شود.

🍾⛩ #اسفند :🐾از چاپلوسی و ریاکاری بعضی از دوستان خود بهراسید. آنها با چرب زبانی و زرنگی می خواهند از شما سواستفاده کنند. اگر مراقب نباشید به دردسر و گرفتاری می افتید.

تیم تولید محتوا
برچسب ها : هیچ
تاریخ انتشار :
سوالی دارید؟

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

  • مقاله فعلا 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 میانگین رتبه : 3.0   از  5 (1 رای ثبت شده)

جهت دریافت جدیدترین داستان هااپلیکیشن اینفو را بر روی گوشی موبایل و تبلت خود نصب نمایید

آخرین مطالب ارسالی)
آخرین مطالب ارسالی

نوشتن نظر


 
 
 من را بیاد بیاور

دومین حرف کلمه sxuz چیست?