برای انجام فال تاروت ابتدا باید کارت ها را با هم مخلوط کرده و سپس آنها را بر بزنید

 

برای انجام فال تاروت ابتدا باید کارت ها را با هم مخلوط کرده و سپس آنها را بر بزنید و این کار را تا زمانی که احساس کنید بر زدن کافیست ادامه دهید.

 

اگر برای شخص دیگری فال می گیرید از او بخواهید با دستانی که با آن مسلط نیست (یعنی اگر راست دست است با دست چپ و اگر چپ دست است با دست راست) کارت ها را کات نماید یعنی کارت ها را از وسط به دو قسمت تقسیم کرده و کارت های پایینی را بر روی کارت های بالایی قرار دهد.

 

چنانچه برای خودتان فال می گیرید این کار لازم نیست و تنها همان بر زدن کارت ها کافی می باشد.

 

بُر زدن کارت ها :

 بُر زدن به این معناست که کارت ها را باهم مخلوط کنید و یک کارت از میان کارت ها بکشید و روی کارت های بالایی بگذارید و این کار را چندین بار تکرار می کنید و توجه کنید که پشت کارت ها رو به شما باشد.


انتخاب کارت های تاروت همیشه باید پس از انجام یک مراسم کوچک انجام شود

 

انتخاب کارت های تاروت همیشه باید پس از انجام یک مراسم کوچک انجام شود، زمانی که برای دریافت پاسخ سوالتان یا پیشگویی به کارت های تاروت مراجعه می کنید به آن لحظه گرفتن فال حالت زیبایی از مراقبه بدهید.

 

کارت های تاروت را در پارچه زیبا و پررنگی قرار داده (از رنگ هایی مانند بنفش، قرمز یا لاجوردی استفاده کنید) و در درون جعبه ای نگهداری نمائید.

 

زمانی که خواستید فال بگیرید کارت ها را با آرامش از درون جعبه و سپس پارچه خارج کنید و آنها را بُر بزنید و پس از اینکه احساس کردید کارت ها کاملا" مخلوط شده اند آنها را بسته به نوع فال تان انتخاب کنید. در صورت تمایل و برای تمرکز قوی تر می توانید شمع و عودی نیز روشن کنید و به فضا رنگ و بویی خاص ببخشید.

 

همیشه از دست چپ تان که به بخش ناخودآگاه و شهودی مغزتان مرتبط است برای کشیدن کارت ها استفاده نمائید اما اگر چپ دست هستید با دست راستتان این کار را انجام دهید.

 

سوالاتی که از کارت های فال تاروت می شود در حقیقت سوالاتی است که از ناخودآگاه فرد پرسیده می شود و هر چقدر سوالات و نیت شفاف تر و مختصر تر باشد تاروت بهتر خواهد توانست معرفت ناشی از ضمیر ناخودآگاه فرد را انعکاس دهد.

 

قبل و در حین کشیدن کارت ها چشمان تان را ببندید و عمیق و آرام نفس بکشید، همینطور که دست های شما رو کارت ها حرکت میکند بصورت یک کانال عمل کرده و به کارتی که همزمان با انرژی شما هماهنگی دارد مرتبط می گردد، به دست خود اعتماد کنید و کارت را بکشید.

 

گاهی در حین بُر زدن کارت ها کارتی از دسته کارت ها بیرون پریده و روی زمین می افتد، به این گونه کارت ها که خودبخود ظاهر می شوند توجه نمائید زیرا اغلب پاسخ پرسش شما را در خود دارند.

 

برای تفسیر کارت ها از قدرت درک و فهم تان بهره بگیرید، کارت ها میتوانند برای اشخاص مختلف تعابیری متفاوت داشته باشند، تعبیر کارت ها را بخوانید اما در عین حال دقت کنید که حس تان را نیز دخالت دهید.

 

قبل از انتخاب و قرار دادن کارت ها باید نیت شما کاملا" روشن باشد و باید مشخص کنید که این فال به نیت مشاوره گرفته می شود و یا پیشگویی، در روش مشاوره اغلب کارت میانی نقش راهنمای اصلی را دارد و کارت های کناری ان اغلب نقش تقویتی را دارا می باشند.


فال تاروت ۷ کارتی

آسان ترین راه برای گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت انتخاب کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتی که خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر به شما پیشنهاد می شود.

 

فال زیر یکی از رایج ترین انواع فال تاروت می باشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از گذشته، حال و آینده کاربرد دارد.

 

کارت اول : نشان دهنده گذشته و اتفاقاتی که بر نیت شما تاثیرگذارند.

کارت دوم : نشان دهنده وضعیت کنونی شما می باشد.

 

کارت سوم : نشان دهنده آینده ای که نزدیک است.

کارت چهارم : نشان دهنده افکار و دیدگاه شما نسبت به نیت تان است.

 

کارت پنجم : نشان دهنده شخصیت افرادی که به نیت شما مرتبط هستند.

کارت ششم : نشان دهنده اتفاقات مثبت یا منفی غیر منتظره در رابطه با نیت شما میباشد.

 

کارت هفتم : نشان دهنده جواب نهایی نیت شما می باشد.